2020
„Във всички региони нашите екипи са движени от силен ангажимент към отлично представяне, рентабилни продажби и удовлетвореност на клиентите в една силно променяща се среда. Този ангажимент е подкрепен от стратегиите на нашата Група за ключови модели и ключови технологии и в дългосрочен план подхранва нашата амбиция да предоставяме екологични, безопасни и достъпни решения за хора и стоки за решаване на проблемите, свързани глобалното затопляне“, казва Карлос Таварес, Председател на Управителния съвет на PSA Group.
PSA Group вече е лансирала 10 нови plug-in хибридни или изцяло електрически модели в съответствие с плана си да предложи 100% електрифициранагама от 2025 г., от която 50% ще бъде електрифицирана до края на 2021 г. с 13 допълнителни електрифицирани моделa.
От 2019 г. насам всички нови модели, лансирани от PSA Group, се предлагат с изцяло електрически или plug-in хибриден силов агрегат. Поръчките за автомобили с ниски емисии (LEV) са обещаващи и в съответствие с целите на Групата да постигне европейските изисквания за CO2 емисиите за 2020 г. още от първия ден.
Компанията мобилизира признатия си експертен опит и работи със своите партньори и дилъри, за да отговори на очакванията на клиентите, като произвежда и предлага конкурентна гама с лесни и свръхмодерни услуги за ежедневието.
Увеличаване на продажбите на лекотоварни автомобили
В исторически план PSA Group предлага най-добрите в своя клас продукти, за да отговори на най-разнообразните нужди на клиентите. През 2019 г. Групата продаде 765 000 броя (от които 554 000 лекотоварни автомобили и 211 пътнически автомобили) и консолидира позициите си с пазарен дял от 25,1% в Европа, движен основно от успешното обновяване на малките и средноразмерни ванове на Групата през последните три години.
Peugeot Expert, Citroën Jumpy и Opel Vivaro ще се предлагат в изцяло електрически версии от 2020 г. и цялата гама лекотоварни автомобили (и еквивалентните пътнически автомобили) ще бъдат електрифицирани до 2021 г.
Развитието на лекотоварните автомобили на Групата напредва с добро темпо в Латинска Америка, където Групата лансира пълна гама продукти и услуги за лекотоварни автомобили, и в Евразия с моделите средноразмерни ванове Peugeot, Citroën и Opel.