Новини » Свежа визия и по-мощни двигатели – първи тест на фейслифта на BMW X7

Свежа визия и по-мощни двигатели – първи тест на фейслифта на BMW X7

3008
2022

Освен илюминирана решетка BMW са променили във фейслифта на X7 и разположението на светлините. Тествахме новия модел!

Представяне и цена: обновеното X7 стартира от малко под 200.000 лв.

BMW X7 е всичко друго, но не и сдържан – още от пазарната си поява през 2019 г. Внушителният SUV-дериват на Серия 7 направи впечатление с огромните си „бъбреци”. Сега моделът получава фейслифт – без да се отдалечава от изходния модел.  

BMW оборудва новото X7 с новатаси муцуна за високия клас. Освен наточения дизайн, има нов кокпит и нови декорации. Под капака всички двигатели са меки хибриди. В ценово отношение след фейслифта X7 стартира от 195 000 лв., в този случай получавате xDrive 40i с редовия 6-цилиндров бензинов двигател и 380 к.с. Дизеловата версия започва от 199.500 лв., а за по-спортния вариант xDrive M60i ще трябва да извадите 254.000 лв.

X7 – с нова муцуна

BMW X7 ще има разделена хоризонтално на две предница, състояща се от дневни светлини, основни фарове и голяма решетка. Опционални двойните „бъбреци” мога да се осветяват.

Отстрани няма промени, единствено джантите са най-големите, предлагани от BMW досега. С 23 цола те са с 2 инча по-големи в сравнение досега. Задницата е с нови светлини, чиято хромирана ивица е под плексиглас.

Размерите на новото BMW X7:

● сължина: 5181 мм
● широчина: 2000 мм
● височина: 1835 мм
● междуосие: 3105 мм

Вътрешно пространство: BMW променя много при X7

Принципно концепцията с три реда седалки остава непроменена – опционално SUV се предлага и като шестместен – за повече комфорт.

Най-впечатляващата новост е извитият дисплей на X7, който приютява комбинирания уред с 12,3 инчов диагонал, както и монитора на инфотейнмънт системата с размер от 14,9 инча.

Новата операционна система BMW OS 8.0 също намира място в X7.

Първи тест на X7!

Отиваме на пътя. Преработеният 6-цилиндров агрегат нав X7 40i с 380 PS се представи по-добре от преди, поддържа газта по-директно, разгръща равномерно мощността си. Единствено при трансмисията имаше леко забавяне на реакцията. Това обаче са дребни неща, X7 се движи спокойно и въпреки размерите си пъргаво в завоите.

Дизеловият е най-важният двигател в Европа

M60i е топмоторизацията на баварците – с 4,4 литров V8 агрегат, който разполага с 530 к.с., но има електрическо подпомагане. В Европа голяма роля ще продължи да играе 6-цилиндровият дизелов двигател с 352 к.с. – сега той също е мек хибрид.

Оборудване: нова инфотейнмънт система за SUV

С ъпдейта на инфотейнмънт системата новите асистенти навлизат и в  X7. Така SUV-ът получава срещу доплащане системата Speed Limit Assist или асистент за движение на заден ход. Последната позволява екзактно маневриране на заден ход на до 200 метра.

Нов пакет за комфорт осигурява USB-букси с мощност на зареждане до 45 вата, което е достатъчно и за зареждане лаптоп.

Двигатели: BMW X7 само като мек хибрид

Принципно BMW X7 запазва гамата си от моторизации. Базовата версия ще бъде с 47 к.с. повече. Отново няма да има Plug-in-хибрид, затова пък всички агрегати сега са оборудвани с 48-волтова мрежа и ремъчен стартер-генератор – това е са мек хибрид. При необходимост генераторът бууства за кратко и във всички модели осигурява 12 к.с. и 200 Нм.

Освен базовия вариант X7 xDrive 40i с 380 к.с. от редови 6-цилиндров агрегат ще продължи да се предлага и дизелов мотор: xDrive 40d също е с редови 6-цилиндров агрегат, който разполага с 340 к.с. Топмоделът M60i xDrive е с V8 двигател и 530 к.с.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин