2023
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
НАЙ-ДОБРИЯТ КОМПЛИМЕНТ, който може да ни хрумне за един електромобил: макар и с модерно задвижване вътрешно ти си оставаш същия! Вероятно се дължи на факта, че BMW iX3 не е замислен само като електромобил, а първоначално като автомобил с двигател с вътрешно горене. Но в нашия автомобил не работи дизелов агрегат или редови 6-цилиндров бензинов, а електромотор с 286 к.с. и задвижване на задната ос. Най-хубавото на този автомобил е, че за да караш електромобил не ти е нужда докторска степен от университета. Започваме с кокпита: както и при всички останали X3 лостът на трансмисията е до бутона за стартиране, от другата страна е контролерът iDrive. Какво друго важно има? Спортно окачване, линейно управление, страхотна позиция на седене и отлични седалки, включително и регулираща се опора за бедрата, много място, превъзходна изработка. И въпреки това си личи, че iX3 (от 2020 г.) не е съвсем нов модел. 150 кВт. скорост на зареждане означава, че на станция за бързо зареждане на магистралата ще чакате около 30 минути след като сте изминали 300 километра, за да заредите батерията от 10 до 80 процента. Тук корейците (Hyundai/Kia) се справят по-добре…
+ стегнато окачване с много комфорт, страхотна мултимедийна система с много добро управление. Свиквате веднага!
– над 20 кВтч. разход са много, а скоростта на зареждане с до 150 кВт. е малко. А цената е доста висока.
BMW iX3 M SPORT
СТАРТ 8-ми април 2022 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 75 490 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 50 879 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 21,4 кВтч./100 км