Рядък Passat VR6 с 300 к.с. за 30 000 лева


16
сеп.
2020

Когато чуете „VW Passat“, обикновено се сещате за дискретен автомобил от среден клас,  какъвто обикновено карат търговски представители и глави на семейства. Но моделът има и някои по-атрактивни версии – като топмодела на седмото поколение, Passat 3.6 FSI с VR6 двигател! Легендарният агрегат, който е нещо средно между редови и V-образен, не е монтиран само на Golf R32 и Passat B6, той е поставян също на Passat B7 от 2010 до 2014 година. С генериращия 300 к.с. VR6 Passat е истински sleeper – или вълк в овча кожа! За актуалното поколение на модела (B8) Volkswagen вече не предлага този вариант на двигателя. Поради тази причина последният Passat със съкращението „VR6“ в името си е изключително популярен до днес и затова е труден за намиране. Сега един VW Passat VR6 се продава в германския град Гютерсло – и то на добра цена!

Развиващият 300 к.с. топмодел не бие на очи и визуално почти не се различава от стандартен дизелов Passat.

От първата си регистрация през май 2013 г. колата е изминала само 109 113 километра и е в отлично състояние както отвътре, така и отвън! Седанът в кафяв металик е с пълна сервизна и ще получи нов TÜV при покупка. Освен това, в покупната цена от 15 915 евро (ок. 32 000 лв.) на автомобила е включена и гаранция.

Топдвигател и топоборудване

Условията за сделката изглеждат добри – както и „пакетът“ под предния капак. Там работи един от най-вълнуващите двигатели на Passat: шестцилиндровият VR (означението идва от V-образен и Reihen – редови), с работен обем от 3,6 литра и директно впръскване на горивото. Агрегатът генерира 300 к.с. и максимален въртящ момент от 350 Нм. В комбинация със задвижването на четирите колела и шестстепенната DSG-трансмисия това гарантира прилив на адреналин при шофиране. След пет секунди и половина приблизително 1,5-тонният седан достига 100 км/ч, а електрониката спира демаража на 250 км/ч. Външният вид обаче е доста семпъл, лесно можете да объркате Power Passat-а с обикновен двулитров TDI. Интериорът е опростен, но удобен. Volkswagen-ът разполага с оборудване Highline и салон от алкантара. Отопляемите комфортни седалки са облечени в тъмна кожа Vienna, за забавлението и навигацията се грижи системата RNS 315 с тъчскрийн и осем високоговорителя. Освен това, различни асистиращи системи подпомагат водача при спиране, паркиране или спазване на дистанция. С помощта на камерата за заден ход „Rear Assist“ и системата за наблюдение на обкръжението „Front Assist“ водачът винаги има поглед върху заобикалящата среда.

ОТКРИЙТЕ ОЩЕ ОБЯВИ ЗА VW PASSAT B7 НА СТАРО

На пазара за употребявани автомобили обикновено се намират доста малко препоръчителни VW Passat VR6 B7. Заради добрия външен вид и условията на сделката този екземпяр със сигурност е едно от най-добрите предложения. Особено като се има предвид, че този Passat като нов е струвал над 100 000 лева. От друга страна, мощният Passat не е за пестеливци – защото поддръжката му е значително по-скъпа от тази на другите версии. Освен това със среден разход от поне десет литра А98Н 3,6-литровият Passat ще бъде постоянен „гост“ на бензиностанцията.

Още по темата