Рядко срещано Maybach-Coupé за 1,3 милиона лева


18
апр.
2020

Maybach 57S Coupé на Xenatec е символ на изобилието: дължина от точно шест метра, две врати и цена като нов от 1,6 милиона лева! Сега за продажба е обявен един от общо единадесет произведени екземпляра.

Maybach никога не са произвеждали 57S като Coupe. Това не се харесва на богатите клиенти с афинитет към естетиката. Швабските тунинг-специалисти от Xenatec откликват на това желание и намаляват с две вратите на лимузината на Maybach. Това обаче не намалява нито частица от комфорта и лукса, предлагани от Coupé-то.  Освен „обикновеното “ Coupé по желание на клиентите са създадени единадесет луксозни, „ушити по мярка“ специални версии Cruserio. Цената на всеки от тях е 1,6 милиона лева! Сега един от тези екземпляри е обявен за продажба от Hollman International в Долна Саксония, Германия.

Нисък покрив и широки калници

База за преработката на Xenatec е Maybach 57S. Най-впечатляващата промяна разбира се са липсващите задни врати. Предните врати обаче са нови – както и покривът и броните, а средните колони са изместени с 20 см назад. Задните калници са по-широки с 20 милиметра. 10 см по-голяПродаваната тук версия „Cruserio“ е с 22-цолови джанти, многопластов лак в перленобяло и лакирани в матов цвят части на каросерията.

Крайният резултат е успешен и изглежда наистина страхотно. Coupé-то е дълго 5,73 метра – дължината му е същата като на лимузината и с  над 10 см по-голяма от тази на Rolls-Royce Phantom Coupe. Дизайнерът Фредрик Бурхардт, автор на дизайна на Coupé, е създател и на единичния екземпляр Maybach Exelero.  

Интериорът направо ще спре дъха ви. Cruserio е издържан изцяло в бяло-синя кожена тапицерия с контрастни шевове. Дебели мокети, дървени апликации, пианолак и карбон. Покривът е от потъмнено стъкло. Като класическа лимузина с шофьор в задницата на Maybach 57S ви очаква всевъзможен лукс. Това не е променено дори и в Coupé-то.

Две напълно електрически, вентилирани и отопляеми отделни седалки с функция за масаж предлагат място за пасажерите на задния ред. И двете притежават отделни зони за климатизация , както и с монитор на инфотейнмънт-системата с DVD-, телевизия и аудиосистема. Както и в лимузината уреди на тавана информират относно скоростта на движение, времето и външната температура,  Отзад в средата малък хладилник изстудява бутилките шампанско. Нови предни седалки с електрическа функция за сгъване и интегрирани предпазни колани улесняват качването отзад. заради скосената линия на покрива пространството за главите на втория ред не е особено щедро.

612 к.с. от 12 цилиндъра

От Xenatec са оставили двигателя без промяна. Това е и разбираемо при 612 к.с. и 1000 Нм максимален въртящ момент от 6-литров битурбо V12 мотор – едва ли ще искате повече. За точно пет секунди тежащото 2,7 тона Coupé ускорява до 100 км/ч, а максималното темпо е ограничено – 275 км/ч. Според търговеца предлаганият Xenatec Cruserio е третият от общо единадесет произведени автомобила. Той е от първа ръка, с пробег 30 835 километра и първоначално е продаден в Саудитска Арабия. Без ДДС супер-Coupe-то струва 1,3 милиона лева.

Вижте обявите за Maybach 57 в търсачката ни:

https://autobild.bg/autoscout/search.php?ma=16348&mo=18304&price_min=-1&price_max=-1&year_min=-1&year_max=-1&co=ALL&mileage_max=-1&fuel=-1&po=-1

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >