2016
Не, това не е някой кандидат за „Надин“, а ново-новеничко 911 Turbo. Европейските специалисти по фолиране от Signal Reklame са променили цялостно визията на едно Porsche. Идеята им е дошла след посещение на най-голямото тунинг шоу на света – SEMA в Лас Вегас. „Там имаше няколко стари автомобила, при които ръждата беше консервирана с безцветен лак. Аз исках да постигна същия ефект при чисто нова кола“, обяснява шефът на компанията Маркус Шефлер пред AUTO BILD. Преди работата по Porsche 911 да започне, мотивът е изрисуван изцяло с акварел, а после е произведено самото фолио. На Шефлер и негови екип се налага да поразглобят колата, за да залепят парчетата фолио. „За да изглежда колата максимално добре, всяка нейна част трябваше да бъде облепяна четири до пет пъти“, казва Маркус Шефлер. Идеалната добавка към тунинга са джантите в ръждив цвят.