2023
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
КАКВА КОМАНДИРОВКА САМО – първо пътуване до Дюселдорф, а после и до Мюнхен. Или общо почти 3000 километра за една седмица – късмет, че получих за служебен автомобил Hyundai i30 N. Освен това магистрала A 1 бе сравнително празна. Динамичният начин на шофиране се отразява неблагоприятно на разхода на гориво. Аз предпочитам да карам в спортен режим – най-вече заради превъзходния звук от ауспуха. На дълъг път използвам нормалния режим. Така децибелите и твърдостта на окачването са в рамките на нормалното. Накрая на командировката вече сме в Хамбург – след доста задръствания по обратния път по магистралата и бавния градски трафик. Изнервящо, но за щастие съединителят и трансмисията си партнират превъзходно. Така, че i30 N доставя удоволствие и в трафика „тръгни-спри“. Иначе въпреки допълнителните елементи в багажника, вътре се събраха два куфара, касетка с фотооборудване и огромна хладилна чанта. Иначе сигурността при високо темпо е впечатляваща, отлично впечатление оставят и спортните седалки. Двулитровият мотор с 280 к.с. е страхотен…
+ машина за каране с пригодност за всекиднеието. Спортни седалки и механична скоростна кутия – страхотни. Отлично окачване.
– прекалено малък резервоар и сравнително висоок разход на гориво – резултатът е малък пробег. Интериорът би могъл да е по-висококачествен
HYUNDAI i30 N PERFORMANCE
СТАРТ 22-ри октомври 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 980 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 83 341 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 9,2 л А 95 Н/100 км