Ретроспекция: Opel стартира на най-голямата в историята си тестова програма „Million-Mile-Test-Drive“

2104
2025

Паралелно с откриването на Женевския автосалон, Opel стартира най-голямата в историята си кампания за предо­ставяне на тестови автомоби­ли на желаещите да се запоз­наят с качествата на продук­тите на марката. След като редица нови модели от Рюселсхайм спечелиха сравнителни тестове в специализираните автомобилни издания, потен­циалните клиенти получават възможност да изпитат сами качествата на актуалната гама на Opel. В рамките на програ­мата „Million-Mile-Test-Drive“ са подготвени 35 000 тестови ав­томобила в около 40 европей­ски държави, като желаещите да направят тест могат да се наслаждават на качествата на автомобилите в продължение на три дни. Точните срокове и мотото, под което ще преминат

националните кампании в продължаващата три месеца програма „Million-Mile-Test- Drive“ са подбрани с отчитане на спецификата на всяка от­делна страна. В родината на Opel – Германия, кампанията, в която участват 10 000 авто­мобила, бе стартирана още през февруари под мотото „Германия тества Opel“. До мо­мента представите на Opel във федералната република са по­лучили запитване от страна на 60 000 желаещи, а броят на вече извършените тестове достига 30 000. С уникалната програма Opel си поставя за цел да потърси активен диа­лог с потенциалните клиенти и да ги убеди на практика в качеството, многофункционалността и динамиката на моделите в своята актуална гама.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин