2025
Паралелно с откриването на Женевския автосалон, Opel стартира най-голямата в историята си кампания за предоставяне на тестови автомобили на желаещите да се запознаят с качествата на продуктите на марката. След като редица нови модели от Рюселсхайм спечелиха сравнителни тестове в специализираните автомобилни издания, потенциалните клиенти получават възможност да изпитат сами качествата на актуалната гама на Opel. В рамките на програмата „Million-Mile-Test-Drive“ са подготвени 35 000 тестови автомобила в около 40 европейски държави, като желаещите да направят тест могат да се наслаждават на качествата на автомобилите в продължение на три дни. Точните срокове и мотото, под което ще преминат
националните кампании в продължаващата три месеца програма „Million-Mile-Test- Drive“ са подбрани с отчитане на спецификата на всяка отделна страна. В родината на Opel – Германия, кампанията, в която участват 10 000 автомобила, бе стартирана още през февруари под мотото „Германия тества Opel“. До момента представите на Opel във федералната република са получили запитване от страна на 60 000 желаещи, а броят на вече извършените тестове достига 30 000. С уникалната програма Opel си поставя за цел да потърси активен диалог с потенциалните клиенти и да ги убеди на практика в качеството, многофункционалността и динамиката на моделите в своята актуална гама.