2025
Ето какво написа AUTO BILD България преди 20 години
Историята с началото на серийното производство на суперавтомобила се проточи неимоверно, но сега като че ли най-после ще завърши с хепиенд. Според новия президент на Bugatti Томас Бшер, първият екземпляр от разполагащия с мощност 1001 к.с. Bugatti ЕВ 16.4 Veyron ще бъде доставен на своя собственик, готов да плати един милион евро в края на септември 2005 г.

Дано тази последна информация да се окаже вярна, защото досега съобщените срокове „края на 2002“, „2003“, „края на 2003“, „първи април 2004“ и „второ полугодие на 2005“ непрекъснато бяха осуетявани от различни проблеми главно от техническо естество. Неприятности създаваха охлаждането на двигателя, аеродинамиката, гумите и какво ли още не… В крайна сметка прогнозираната в самото начало максимална скорост на болида от 406 км/ч бе коригирана на доста „по-умерените“ 370 км/ч, но така или иначе проектът Veyron все не можеше да бъде докаран до готово за серийно сглобяване състояние. Дъщерната марка на концерна Volkswagen планира да сглобява по около 300 предварително поръчани и предплатени екземпляра годишно. До момента сериозен интерес са проявили около 50 имотни почитатели на спортните автомобили.