2025
Прогнозата на Фердинанд Пиех (бившият изпълнителен директор и днешен шеф на надзорния съвет на концерна Volkswagen) от края на 90-те години се оказа напълно вярна. В типичния си амбициозен стил той заяви, че в съвсем близко бъдеще луксозната английска дивизия на волфсбургската фирма ще произвежда и продава по 9000 автомобила годишно – визия, в която тогава никой не вярваше, но която днес е почти реалност. Британците напуснаха микроскопичната ниша от около 1000 автомобила годишно с пълна газ, предприемайки навлизане в ценовия сегмент от 1 60 000 евро със своя нов Continental GT. Само за една година продажбите скочиха с повече от 5500 екземпляра и надхвърлиха границата от 6500 –абсолютен рекорд в историята на Bentley, чието летоброене е от 1919 г.
За 2005 година плановете на компанията предвиждат достигане на 8000 продажби по целия свят, а главната роля в изпълнението на поредната амбициозна цел е поверена на новата „базова лимузина“ Flying Spur (на снимката). Очаква се през тази година счетоводителите на Bentley да преведат в касите във Волфсбург и първите печалби след придобиването на английската марка от VW, а през 2006 г. ще трябва да бъде счупен и рекордът от 10 000 продажби годишно. Ако се окаже, че капацитетът на английския завод в Крю не достига, за да поеме подобен ръст, част от автомобилите с емблема на Bentley ще започнат да слизат от конвейерите в „стъкления завод“ в Дрезден, където до момента се произвежда само луксозният VW Phaeton.