Режим Drift в новото BMW M8 Гран Купе


9
окт.
2019

BMW M GmbH продължава моделната си офанзива в луксозния сегмент с два мощни спортни автомобила с четири врати:

  • BMW M8 Гран Купе, мощност: 441 кВт/600 к.с., максимален въртящ момент: 750 Нм, среден разход на гориво: 10,7 – 10,5 л/100 км, CO2 емисии (комбинирани): 244 – 240 к/км.
  • BMW M8 Competition Гран Купе, мощност: 460 кВт/625 к.с., максимален въртящ момент: 750 Нм, среден разход на гориво: 10,7 – 10,5 л/100 км, CO2 емисии (комбинирани): 244 – 240 к/км.

Типично за М е разгръщането на мощността: 4,4-литровият V8 двигател с технология M TwinPower Turbo и високооборотни характеристики развива мощност до 460 кВт/625 к.с. Охладителната система и концепцията за смазване са създадени за шофиране на писта. Емоционален звук на двигателя е постигнат благодарение на спортната изпускателна система с клапи с електрическо управление.  

Екстремно уверено пренасяне на мощността осигурява осемстепенната трансмисия M Steptronic с Drivelogic. Системата за задвижване на четирите колела M xDrive е свързана с активния М диференциал. Шофьорът има избор между три режима: 4WD, 4WD Sport и 2WD с чисто задно задвижване и деактивиран контрол на стабилността. Новият модел се характеризира с изключителна динамика: ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,3 сек (BMW M8 Гран Купе) респективно 3,2 сек (BMW M8 Competition Гран Купе).

Автентична характеристика на спортен автомобил е постигната благодарение на съвместната разработка с вариантите на модела с две врати на новото BMW M8, както и със състезателния автомобил за състезания за издръжливост BMW M8 GTE.

М8 Гран Купе е индивидуален, екстравагантен и луксозен спортен автомобил с категорични High Performance характеристики. Интензивното изживяване от динамиката е осигурено на всичките четири пълноценни места за седене. 4-вратото купе се характеризира с висок комфорт на качване и слизане, разточително пространство за краката и трето място отзад, което може да бъде ползвано при кратки пътувания.

Индивидуалният дизайн на каросерията стъпва на типични за M елементи: междуосието е удължено с 200 мм спрямо BMW M8 моделите с две врати, динамична линия на покрива, големи въздухозаборници, BMW бъбрековидна радиаторна решетка с двойни пластини, М хриле на предните странични панели, заден спойлер и задна броня с дифузор и две двойки ауспухови накрайници. Конструкцията на каросерията и окачването са с оптимизирано тегло и здравина включително карбонов покрив, нисък център на тежестта, широки следи, прецизно настроен аеродинамичен баланс.  

Специфичното за М окачване е с амортисьори с електронно управление. Системата за контрол на стабилността DSC (Динамичен контрол на стабилността) включва и M Dynamic Mode. Интегрираната спирачна система с оптимизирана динамика на спирането предлага специфични за М възможности за конфигуриране. Нов Setup бутон осигурява директен достъп до настройките на двигателя, амортисьорите, кормилното управление, xDrive и спирачната система. Двете индивидуално конфигурируеми цялостни настройки се активират от М бутоните на волана.

Още по темата

Card image cap
Идва „наточен“ Yaris

21
дек.
2016

Догодина Toyota се завръща във WRC с Yaris – и логичната стъпка е „мъникът“ да получи мощна версия

Card image cap
BMW пусна хибридна Серия 5 с безжично зареждане

27
апр.
2017

Като спортна лимузина BMW 530e iPerformance комбинира типичната за марката динамика на управлението с възможността за електрическо шофиране при нулеви локални емисии

Card image cap

В последния брой:

Архив >