2022
H&R оборудва Audi RS 6 Avant не само с нови пружини, но и с регулиращо се окачване. Освен това се предлагат и увеличения на следата!
Тунинг-специалистите от H&R са известни със своите окачвания. Те предлагат и цялостни решения – например окачването с регулиращи се пружини Monotube, което сега е налично и за Audi RS 6 Avant С8. Така разполагащото с 600 к.с. комби с V8-агрегат не само се държи по-добре в завоите, но и се сдобива с по-атрактивна външност.
При окачването с регулиращи се пружини Monotube амортисьорите могат да се регулират. Освен това смъкването на окачването също се регулира безстепенно. Така бързото Audi се доближава до асфалта с между 25 и 45 милиметра на предната ос и с между 30 и 40 милиметра на задната. Освен за редуцираното странично накланяне, смъкването се грижи и за подобреното поведение в завои. Освен това комбито изглежда значително по-динамично.
Предлагат се и увеличения на следата с от 16 милиметра на ос. Така джантите изпълват по-добре калниците – това си личи на снимките с алуминиевите джанти BBS.
Цените включват и TÜV-експертиза
Окачването с регулиращи се пружини е подходящо за RS 6 C8 с година на производство от 2019, но само за автомобили със спортно окачване RS и регулиращи се амортисьори „Dynamic Ride Control“. Последните трябва да със спряна функция, което също се извършва от хората на H&R. Общата цена на окачването е 7000 лв. Плоскостите са увеличаване на следата струват от 160 лв. на ос. Всички части се предлагат със спецификация от TÜV. Иначе цената на RS 6 Avant е 254 000 лв.