Регулиращи се пружини за Mercedes-AMG C 63 и C 63 S


4
ное.
2019

4-литровият турбо V8 в 63 на AMG превръща автомобила в може би най-емоционалния модел на Mercedes. Разтърсващият 8-цилиндров агрегат не познава милост, когато се отнася за ускорение – естествено тук на преден план е удоволствието от шофирането, поради което и хората от H&R са сменили серийните пружини на модела с комплект с регулиращи се.

Пружините за спортния С-клас са настроени спрямо амортисьорите на Mercedes и позволяват клиренс според предпочитанията на клиента. С диапазон на регулиране от 25 до 40 милиметра отпред и с 15 до 30 на задната ос каросерията се доближава до асфалта, но системата Ride-Control продължава да работи както обичайно. 

Опционално се предлага и комплект пружини, който смъква каросерията с до 20 милиметра на двете оси.

Естествено по-ниският център на тежестта осигурява по-голяма пъргавина в завоите. Въпреки това комфортът на возене на Mercedes се запазва.

Още по-силно изразен профил обещават увеличенията на следата „Trak+“ на H&R от високоякостен алуминий. Те се предлагат в черен или сребрист цвят, като позволява идеално подравняване на колелата към ръба на калника. Както е обичайно за H&R всички елементи разполагат със спецификации и са 100 процента Made in Germany. 

Още по темата

Card image cap
650 к.с. в Porsche-Bus

11
май
2016

Изглежда като VW Bus, но звучи като Porsche. TH Automobile са превърнали един T5 в болид за най-лявата лента. Първите ни ни впечатления!

Card image cap

В последния брой:

Архив >