4-литровият турбо V8 в 63 на AMG превръща автомобила в може би най-емоционалния модел на Mercedes. Разтърсващият 8-цилиндров агрегат не познава милост, когато се отнася за ускорение – естествено тук на преден план е удоволствието от шофирането, поради което и хората от H&R са сменили серийните пружини на модела с комплект с регулиращи се.
Пружините за спортния С-клас са настроени спрямо амортисьорите на Mercedes и позволяват клиренс според предпочитанията на клиента. С диапазон на регулиране от 25 до 40 милиметра отпред и с 15 до 30 на задната ос каросерията се доближава до асфалта, но системата Ride-Control продължава да работи както обичайно.
Опционално се предлага и комплект пружини, който смъква каросерията с до 20 милиметра на двете оси.
Естествено по-ниският център на тежестта осигурява по-голяма пъргавина в завоите. Въпреки това комфортът на возене на Mercedes се запазва.
Още по-силно изразен профил обещават увеличенията на следата „Trak+“ на H&R от високоякостен алуминий. Те се предлагат в черен или сребрист цвят, като позволява идеално подравняване на колелата към ръба на калника. Както е обичайно за H&R всички елементи разполагат със спецификации и са 100 процента Made in Germany.