2018
Страхотни пропорции и симпатичен интериор: актуалният кабриолет на Mercedes C-клас изпълнява почти всички желания на своите притежатели. Ако откритият „шваба“ ви се струва малко по-висок от необходимото, то можете да промените този факт: тунинг-специалистите от H&R предлагат нова система от пружини HVR за модела.
Въпреки безстепенното регулиране на пружините серийните амортисьори на Mercedes се запазват – без значение, дали автомобилът е оборудван с конвенционално или спортно окачване, или пък клиентът е избрал електронно-адаптивната система „Agility Control“.
HVF-системата на H&R позволява смъкване на каросерията на предната ос с от 35 до 55 милиметра. Отзад приближаването до асфалта е в диапазона от 30 до 50 милиметра. Всичко това разбира се става без влошаване на комфорта на возене на автомобила. Като последица от по-ниския център на тежестта разполагате със значително по-динамично пътно поведение, по-директно завиване и редуцирано странично накланяне. Освен това джантите изглеждат като излети в калниците.
HVF-системата от пружини се предлага за всички версии и моторизации на C-клас (W 205), включително и за мощните AMG-варианти.