2018
Около 10 малки ракетни тласкача трябва „драматично” (както се изразява Илън Мъск) да подобрят ускорението, максималната скорост, спирането и поведението в завой. Дори стойностите на стандартния Roadster обаче са впечатляващи – 1,9 сек за ускорението 0-60 мили в час (0-96,6 км/ч) и максимална скорост над 400 км/ч.
За допълнителната тяга се грижи компресиран студен въздух. Той се съхранява в резервоар под налягане, който Мъск е разработил за космическата си компания SpaceX. Електрическа помпа пълни празния резервоар, когато не е необходима пълната мощност на колата. SpaceX използва резервоар под налягане в своите ракети, за да поддържа налягането в горивния резервоар. В Tesla Roadster въпросният резервоар ще бъде монтиран на мястото на „аварийните” задни седалки – т.е. който поръча пакет SpaceX, ще може да разчита на 2-местен електромобил, а не на 2+2.
Мъск ни убеждава, че резервоарите били „сигурни като по учебник”. Не е ясно дали използването на дюзите е опасно и за други участници в движението. Във всеки случай те са толкова шумни, че шефът на Tesla препоръчва да не бъдат използвани в жилищни зони.