2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
В ГЕРМАНИЯ НА ВСЕКИ 15 СЕКУНДИ става катастрофа. Разбира се, че и флотилията ни за продължителни тестове не е пощадена от такъв развой – неотдавна задницата на 320d Touring усети един такъв сблъсък. На един светофар тя бе ударен отзад. Двоен късмет в нещастието: първо никой не пострада, а второ – наложи се смяна на теглича и задната броня. Това естествено по никакъв начин ен застрашаваше продължаването на продължителния тест. И хубаво, че беше така, тъй като колегите бяха заобичали много този автомобил за пътуване на дълги разстояния. Особено, след като чрез ъпдейт асистентът за поддържане на пътната лента отново влезе в строя, нямаше вече никакви основания за мрънкане и по време на дълги етапи на магистралата. Почти, тъй като след някоя и друга почивка (800 километра пробег са нещо обичайно) качването е трудна работа. Разположението с монтиран надлъжно почти зад предната ос двигател е добро за разпределението на тежестта, но не особено добро за кръста и бедрата на водачите. Зад изтегления назад волан и средната колона няма много място. При някои конкуренти на модела не е толкова тясно. Иначе комбито от среден клас се справя с всичко останало отлично – комбинацията от комфорт, ефективност и спортен дух е великолепна. Така, че прогнозите за останалата част от пробега до 100 000 км са повече от добри.
+ страхотни дисплеи, превъзходна система за гласови команди и интуитивен iDrive – всичко все още е в крак с времето.
– на задната седалка е сравнително тясно, возещите се отзад пасажери биха искали повече радост.
BMW 320d TOURING
СТАРТ 6-ти ноември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 66 626 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 65877 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л дизел/100 км