2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
СРЕЩУ ВСЯКАКВИ ТЕНДЕНЦИИ се движи този модел на Mazda. Без турбо, без намаляване на работния обем на двигателя (2,0 литра). Отвътре класическа автомобилна естетика с въртящи се превключватели вместо реагиращи на допир екрани. А на автоматичната трансмисия с хидротрансформатор са ѝ достатъчни и шест предавки. Дневникът на автомобила е пълен със симпатични отзиви. Критиката: всички се питат, къде атмосферният двигател е скрил тези 186 к.с. – толкова мудно е разгръщането на мощността. А от широчина на автомобила от 1,80 метра само 1 м отиват за багажника. Не особено в крак с времето са системата за разпознаване на пътни знаци и тази за гласови команди. Във всекидневието са му достатъчни 8,0 л/100 км, докато на магистралата харчи по 9,5 литра; 40-литровият резервоар свършва бързо.
+ лесно управление на кокпита без загадки, солидна изработка. Топ-аудиосистема на Bose.
– висок разход на гориво на магистралата, малък резервоар, лошо оползотворяване на пространството, субективно нединамичен двигател.
MAZDA CX-30 E-SKYACT.
СТАРТ 24-септември 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 850 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 32600 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,9 л А 95 Н/100 км
