2020
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ТРИ ЧЕТВЪРТИ от всички клиенти на Focus са се спирали в миналото на комби-версията на модела Turnier. Именно затова пожелахме този автомобил в парка ни от модели за продължителни тестове. И разбира се разбрахме, защо Turnier е такъв пазарен хит. С него сме изминали досега 40 000 километра, но временният извод е: голямо товарно пространство, хитроумни детайли, икономичен дизелов мотор със 150 к.с., перфектна 8-степенна автоматична трансмисия, както и окачване, което владее добре и двете дисциплини – комфорт и динамика. И затова не е учудващо, че Turnier е предпочитан спътник по време на командировките ни. Модерните асистиращи системи за водача го улесняват, а навигационната система и мултимедията са съвсем прилични за този клас. Дори и след дълги пътувания от порядъка на шест часа, седалките предлагат удобство и гърбът няма да ви заболи. Проблеми? Почти няма такива. Скоро предните накладки трябва да се сменят, а при сядане на задната седалка се чува скърцане. Очаквайте още информация.
+ багажникът е истинско чудо, окачването – всестранен талант, а турбодизеловият агрегат работи култивирано.
– разходът на AdBlue е доста висок въпреки нормален стил на шофиране, а доливането му е сложно.
FORD FOCUS TURNIER
СТАРТ 17-ти ноември 2019
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 610 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 45 312 километра
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,9 л дизел/100 км