„Радост от шофиране и товарене“


18
сеп.
2020

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ТРИ ЧЕТВЪРТИ от всички клиенти на Focus са се спирали в миналото на комби-версията на модела Turnier. Именно затова пожелахме този автомобил в парка ни от модели за продължителни тестове. И разбира се разбрахме, защо Turnier е такъв пазарен хит. С него сме изминали досега 40 000 километра, но временният извод е: голямо товарно пространство, хитроумни детайли, икономичен дизелов мотор със 150 к.с., перфектна 8-степенна автоматична трансмисия, както и окачване, което владее добре и двете дисциплини – комфорт и динамика. И затова не е учудващо, че Turnier е предпочитан спътник по време на командировките ни. Модерните асистиращи системи за водача го улесняват, а навигационната система и мултимедията са съвсем прилични за този клас. Дори и след дълги пътувания от порядъка на шест часа, седалките предлагат удобство и гърбът няма да ви заболи. Проблеми? Почти няма такива. Скоро предните накладки трябва да се сменят, а при сядане на задната седалка се чува скърцане. Очаквайте още информация.

+ багажникът е истинско чудо, окачването – всестранен талант, а турбодизеловият агрегат работи култивирано.

– разходът на AdBlue е доста висок въпреки нормален стил на шофиране, а доливането му е сложно.

FORD FOCUS TURNIER

СТАРТ 17-ти ноември 2019

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 610 евро

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 45 312 километра

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,9 л дизел/100 км 

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >