2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
С ОРАНЖЕВИЯ СИ ЦВЯТ T-Cross е доста ярък, но според нас и симпатичен. Макар и с много включени екстри, цената от 32 607 евро за базиран на Polo модел, е твърде солена – още повече малко твърдата пластмаса не подхожда на претенциите на VW. Няма значение – поне повърхностите се почистват лесно. Е, от арматурното табло се чува скърцане – не би трябвало да го има при пробег от едва 27 178 километра. Вероятно обаче го чуваме само защото акустичният комфорт е над средния за класа. Извор на радост е разполагащият със 115 к.с. 3-цилиндров двигател. Той е доста енергичен още от долната зона на оборотомера, върви съвсем прилично и остава икономичен дори и при частично натоварване. Имам какво още да се желае по отношение на настройката на асистиращите системи. Аварийно спиране като гръм от ясно небе на празна магистрала и постоянно появяващо се, неоснователно съобщение, да не пускаме ръце от волана, не изграждат доверието в електронните помощници. Може би обаче аз съм прекалено стар за T-Cross, тъй като предпочитам да дърпам конците…
+ пъргав 3-цилиндров двигател, балансирано окачване, добро оползотворяване на пространството.
– твърда пластмаса на видимо място, малко нервни асистенти
VW T-CROSS 1.0 TSI DSG
СТАРТ 2-ти 2020
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 607 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 27 178 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л/100 км