2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
АЗ СЪМ НОВИЯТ НА BYD. Бях доста любопитен за Seal, за когото бях чувал много хубави неща. Външният вид е смесица между Tesla Model 3 Highland и Hyundai Ioniq 6 – харесва ми. Действително уникален е спринтът от 0–100 км/ч – 3,8 секунди. За задвижването отговарят два електромотора, които общо разполагат с 530 к.с. и катапултират Seal до темпо 100 км/ч за време на спортен автомобил. Това е впечатляващо, но нека се концентрираме върху най-необходимото. Настройката на окачването на Seal е успешна. Предлаганото място е добро, атмосферата е просторна. Първото запознанство и управлението на кокпита са значително по-интуитивни от очакваното. Кулминацията в кокпита е огромният тъчскрийн, кйойто с натискане на бутон сменя формата си от вертикален в хоризонтален и обратно. Плюс: Apple CarPlay се показва в цял формат. Нетолкова красиво е, че след няма и 13 000 километра светло-тапицираните седалки вече са се боядисали в различни цветове, а системата за разпознаване на пътни знаци не показва вярната скорост. С доста нечувствителното управление няма как да станем приятели. То предлага два режима – в спортен е прекалено тежко и все още нечувствително. Тук трябва да има повече фина настройка. Със среден разход от 27 кВтч./100 км бях доста далеч от показанията на производителя, което рядко се дължеше на ниските температури. Като цяло въпреки критиките Seal на BYD ме изненада положително.
+ атрактивна външност, успешна настройка на окачването, богато оборудване.
– светло тапицираните седалки вече са доста оцветени след само 13 000 километра. Системата за разпознаване на пътни знаци работи лошо.
BYD SEAL EXCELLENCE AWD
СТАРТ 28-ми ноември 2023 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 50 990 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 13265 км
РАЗХОД НА ГОРИВО (WLTP) 18,2 кВтч./100 км