Първото запознанство

0303
2024

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

АЗ СЪМ НОВИЯТ НА BYD. Бях доста любопитен за Seal, за когото бях чувал много хубави неща. Външният вид е смесица между Tesla Model 3 Highland и Hyundai Ioniq 6 – харесва ми. Действително уникален е спринтът от 0–100 км/ч – 3,8 секунди. За задвижването отговарят два електромотора, които общо разполагат с 530 к.с. и катапултират Seal до темпо 100 км/ч за време на спортен автомобил. Това е впечатляващо, но нека се концентрираме върху най-необходимото. Настройката на окачването на Seal е успешна. Предлаганото място е добро, атмосферата е просторна. Първото запознанство и управлението на кокпита са значително по-интуитивни от очакваното. Кулминацията в кокпита е огромният тъчскрийн, кйойто с натискане на бутон сменя формата си от вертикален в хоризонтален и обратно. Плюс: Apple CarPlay се показва в цял формат. Нетолкова красиво е, че след няма и 13 000 километра светло-тапицираните седалки вече са се боядисали в различни цветове, а системата за разпознаване на пътни знаци не показва вярната скорост. С доста нечувствителното управление няма как да станем приятели. То предлага два режима – в спортен е прекалено тежко и все още нечувствително. Тук трябва да има повече фина настройка. Със среден разход от 27 кВтч./100 км бях доста далеч от показанията на производителя, което рядко се дължеше на ниските температури. Като цяло въпреки критиките Seal на BYD ме изненада положително.

+ атрактивна външност, успешна настройка на окачването, богато оборудване.

– светло тапицираните седалки вече са доста оцветени след само 13 000 километра. Системата за разпознаване на пътни знаци работи лошо.

BYD SEAL EXCELLENCE AWD

СТАРТ 28-ми ноември 2023 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 50 990 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 13265 км

РАЗХОД НА ГОРИВО (WLTP) 18,2 кВтч./100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин