Първи тунинг за Ferrari F8 Tributo


26
юли
2020

Novitec са изтръгнали няколко допълнителни конски сили от 3,9-литровия 8-цилиндров агрегат на Ferrari F8 Tributo. Освен това джантите са Vossen!

720 к.с. са просто недостатъчни – смятат хората от Novitec. Тунинг-специалистите са се заели с Ferrari F8 Tributo и са разработили пакет за увеличение на мощността на предлагащия се като Coupe и Spider суперспортен автомобила. Ъпгрейдът е реализиран с помощта на допълнително устройство за управление на двигателя.

Почти 800 к.с. в F8 Tributo

Novitec са добавили 67 к.с., като сега 3,9-литровият V8 битурбо агрегат разполага със 787 к.с. Прибавяме и 882 вместо 770 Нм максимален въртящ момент, като Ferrari спринтира до 100 км/ч само за  2,7 секунди. Серийната версия се нуждае от една десета от секундата повече. Максималната скорост е увеличена от 340 км/ч на непрецизираните над 340 км/ч. Освен това от Novitec обещават по-добра реакция и по-яка еластичност. Оборудването включва и нова ауспухова уредба – с крайни тръби или от карбон, или от неръждаема стомана. Джантите на италианския суперспортист са Vossen (отпред 21, отзад 22-цолови), а перфектен завършек на всичко придават и спортните пружини, които смъкват каросерията на Ferrari с 3,5 см по-близо до асфалта, както и индивидуалният интериор.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >