Първи тест на Lancia Ypsilon

0206
2024

Lancia се завръща – отново! От Stellantis са определили Lancia за премиум-марка. От 2024 г. през две години ще се появят три нови модела – началото ще бъде поставено през 2025 г. от Ypsilon.

Тествахме новия Lancia Ypsilon

В околностите на град Торино тествахме първо електрическата версия на Ypsilon (в най-високото ниво на оборудване „Cassina“). Малкият автомобил вози добре, поглъща неравностите умело и комфортно. Разбира се, че по-големите неравности го пращат в граничната зона. Така, че опитваме се да заобиколим неравностите – хем така ще тестваме управлението на модела. А Ypsilon ни се показва като машина за удоволствие и се управлява много пъргаво и динамично в завоите. Задвижването също е убедително – разполагащият със 156 к.с. Ypsilon е доста пъргав и в никакъв случай не е недостатъчно моторизиран.  Единствено при изкачване малко не му стига въздух – голямото тегло на батерията напомня за себе си.

Удоволствие от шофирането и от мекия хибрид

Освен електрическия Ypsilon италианците предлагат и втора моторизация – мек хибрид със 100 к.с. Той също не е немощен, управлява се пъргаво и благодарение на по-малкото си тегло се усеща като по-комфортен. Забележително е, колко тихо и незабележимо се включва двигателят с вътрешно горене.

ИЗВОД

Себастиан Фримел

С различния си външен вид Lancia Ypsilon определено притежава потенциал да привлече всички погледи към себе си. Като малък градски автомобил „италианецът” е с достатъчна мощност, комфортен и пъргав. Любопитен съм, как ще се представи в директно сравнение със своите конкуренти.  Ypsilon е по-различен и по-благороден от конкуренцията – дизайнът и изборът на материали ми харесва. От триото на Stellantis (Opel, Peugeot, Lancia) Ypsilon е моят фаворит. Но близо 80 000 лв. са много за малък автомобил – макар и премиум.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин