AUTO BILD България / Първи кемпер на базата на Hyundai H350

Първи кемпер на базата на Hyundai H350


14
ян.
2019

В рамките на изложението CMT 2019 в Щутгарт старт-ъп компанията Camperliebe със седалище в Берлин представи CL1, първия кемпер, базиран на Hyundai H350. „Домът на колела“ струва 117 000 лева, но е богато оборудван – единствената екстра е стойката за велосипеди на стойност 700 лева.

Oтвътре CL1 прави впечатление на модерен, удобен и опростен, за което допринасят облечените в текстилна материя (или кожа) стени. Клиентите имат избор между три вида текстил или изкуствена кожа в три цвята. Разбира се, хората от Camperliebe могат да изпълнят и индивидуалните желания на клиентите. В CL1 откриваме много хитроумни решения като например достъпното отвън отделение за обувки и други вещи. Taка човек може да си събуе обувките и да ги остави без да цапа вътрешността на автомобила. Той е предвиден за четирима души. Въртящите се седалки за водача и пътника до него са собствена разработка на Camperliebe. Кухнята предлага много място за гладни къмпингари. При нужда работният плот може да бъде удължен само с едно движение на ръката. Готвенето става на печка с два газови котлона. Много удобни са многобройните USB-входове, които са почти навсякъде – в т.ч. и на кухненския полот.

В малката баня са разположени мивка, душ и тоалетна. Тук има дори малък прозорец за проветряване. Който иска да се къпе, трябва просто да изтегли телефонния душ, който същевременно служи и за чучур на мивката. Кемперът разполага с два резервоара – за мръсна и за чиста вода, всеки по 100 литра. „Белият трон“ е скрит в стената – и когато ви се наложи да го ползвате, трябва да го издърпате навън.

Местата за спане са общо четири, две са разположени в разгъваемия покрив. Повърхността за спане е с размери 2,00 х 1,35 м. Леглото отзад (1,95 х 1,80 м) е разположено надлъжно. Когато нямате нужда, то се сгъва до диван.

AUTO BILD изпробва Hyundai-я за пътешественици – и останахме приятно впечатлени от факта, че се управлява почти като лек автомобил. Ръчната 6-степенна трансмисия превключва точно и прецизно. Ускорението и от ниски обороти е много добро – благодарение на двигателя, генериращ 170 к.с. и 422 Нм. Трансмисията и окачването са с добра настойка. Между другото, мощността бива предавана към задните колела. Спирачките реагират бързо и „захапват“ добре. Много помага навигацията с 8-инчов тъчскрийн, а от мултифункционалния волан можете да контролирате голям брой функции в кокпита.

Още по темата

Card image cap
Huracán LP 580-2: новата лека дрога от Lamborghini

8
дек.
2015

Lamborghini „изпилва“ Huracan. 580-2 загубва 33 килограма, 30 к.с. и две полуоски – и сега се кара още по-екстремно. Прочетете първите ни впечатления!

Card image cap
Тест на Techart Macan 2.0

16
юни
2017

4-цилиндровият агрегат на Porsche притежава значително по-голяма тяга във версия на Techart Macan 2.0. Достатъчен ли е, за да се конкурира с V6 мотора?

Card image cap
Продължителен тест: отличната Astra

7
юли
2017

Достатъчно високо ли е качеството на Astra?

Card image cap
Yaris-ът с двигател на Lotus

17
юли
2017

За да атакува Нюрбургринг, Toyota поставя на Yaris двигателя на Lotus Elise с 217 к.с. Дали с този агрегат „японката“ ще се превърне в най-бързия „мъник“ на света? Ние тествахме „бегачката“!

Card image cap
Първо сравнение на новото BMW 750i

26
ян.
2016

Горе, на върха, въздухът е разреден. А конкурентите са много силни. Надпреварата при возилата на шефовете

Card image cap

В последния брой:

Архив >