AUTO BILD България / Първи кемпер на базата на Hyundai H350

Първи кемпер на базата на Hyundai H350


14
ян.
2019

В рамките на изложението CMT 2019 в Щутгарт старт-ъп компанията Camperliebe със седалище в Берлин представи CL1, първия кемпер, базиран на Hyundai H350. „Домът на колела“ струва 117 000 лева, но е богато оборудван – единствената екстра е стойката за велосипеди на стойност 700 лева.

Oтвътре CL1 прави впечатление на модерен, удобен и опростен, за което допринасят облечените в текстилна материя (или кожа) стени. Клиентите имат избор между три вида текстил или изкуствена кожа в три цвята. Разбира се, хората от Camperliebe могат да изпълнят и индивидуалните желания на клиентите. В CL1 откриваме много хитроумни решения като например достъпното отвън отделение за обувки и други вещи. Taка човек може да си събуе обувките и да ги остави без да цапа вътрешността на автомобила. Той е предвиден за четирима души. Въртящите се седалки за водача и пътника до него са собствена разработка на Camperliebe. Кухнята предлага много място за гладни къмпингари. При нужда работният плот може да бъде удължен само с едно движение на ръката. Готвенето става на печка с два газови котлона. Много удобни са многобройните USB-входове, които са почти навсякъде – в т.ч. и на кухненския полот.

В малката баня са разположени мивка, душ и тоалетна. Тук има дори малък прозорец за проветряване. Който иска да се къпе, трябва просто да изтегли телефонния душ, който същевременно служи и за чучур на мивката. Кемперът разполага с два резервоара – за мръсна и за чиста вода, всеки по 100 литра. „Белият трон“ е скрит в стената – и когато ви се наложи да го ползвате, трябва да го издърпате навън.

Местата за спане са общо четири, две са разположени в разгъваемия покрив. Повърхността за спане е с размери 2,00 х 1,35 м. Леглото отзад (1,95 х 1,80 м) е разположено надлъжно. Когато нямате нужда, то се сгъва до диван.

AUTO BILD изпробва Hyundai-я за пътешественици – и останахме приятно впечатлени от факта, че се управлява почти като лек автомобил. Ръчната 6-степенна трансмисия превключва точно и прецизно. Ускорението и от ниски обороти е много добро – благодарение на двигателя, генериращ 170 к.с. и 422 Нм. Трансмисията и окачването са с добра настойка. Между другото, мощността бива предавана към задните колела. Спирачките реагират бързо и „захапват“ добре. Много помага навигацията с 8-инчов тъчскрийн, а от мултифункционалния волан можете да контролирате голям брой функции в кокпита.

Още по темата

Card image cap
Volvo V90 Cross Country срещу Mercedes E 220 d All-Terrain

13
апр.
2017

20 години след първото Volvo Cross Country сега и Mercedes се осмелява да навлезе в нишата на SUV комбитата с E-клас T-модел All-Terrain

Card image cap
Mitsubishi Eclipse Cross: агресивен на вид, комфортен по душа

22
дек.
2017

Mitsubishi преоткрива Eclipse – но като SUV! Eclipse Cross изглежда атрактивно и има богато серийно оборудване. AUTO BILD вече го тества!

Card image cap
AC Schnitzer ACL2: Малкото зелено чудовище

7
юни
2017

AC Schnitzer комбинира BMW M235i с техниката на M4. Резултатът: едно чудовище. Застрашително бързо, но не зло

Card image cap
Тествахме наследника на VW CC

20
дек.
2016

Наследникът на купе-версията на Passat – CC, ще се казва Arteon. От VW обещават, че новият модел ще има индивидуален характер и че ще бъде представен в Женева

Card image cap

В последния брой:

Архив >