2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ПЪТУВАНЕТО С Q5 50 TDI винаги ме очарова: Хамбург-Нюрбургринг (530 километра) за пет часа и половина, без спиране за зареждане – и все още има дизел, който плиска в големия 65-литров резервоар за изминаване на още 250 километра. Изключително комфортен: въздушно окачване, седалки с регулируем наклон на подглавниците, тих интериор почти без странични шумове. Можете да разберете, че технологията е от 2017 г., само като погледнете управлението на кокпит, което първоначално е проектирано с натискащ/въртящ се превключвател плюс тъчпад и променено след фейслифта с реагираща на допир повърхност. За съжаление сега мониторът е далеч от водача. С 4,69 метра Q5 не е твърде обемист за града. Но един колега наскоро изнегодува, защото иначе добре информираната навигационна система го насочи към затворена улица – с ремарке зад автомобила!
- V6-TDI агрегат с мощна тяга и приятен звук, страхотен пробег. Автоматична трансмисия, въздушно окачване и седалки – на топниво.
- управлението не предлага много добра връзка, управлението на кокпита чрез натискащ/въртящ се превключвател беше по-добро, отчасти се появяват драматични
AUDI Q5 SPORTBACK 50 TDI QUATTRO
СТАРТ 10-ти март 2023 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 87 215 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 58 903 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,4 л дизел/100 км