Първи впечатления: Renault Mégane Grandtour – дължината е от значение

Какво могат да направят 27 сантиметра повече от Renault Mégane? Съвсем различен автомобил: по-динамичен, по-грациозен и естествено по-практичен


11
дек.
2017

Навремето често споменавахме, че красивите комбита са тези с четири пръстена в емблемата – сега сме на мнение, че такива идват и от Франция. Пример: Mégane Grandtour GT на Renault. Също както и седана, Mégane Grandtour се отличава със свеж външен вид. До средната колона комбито е идентично с хечбек-версията на модела. С удължената си с 27 см задница дългият 4,63 метра Mégane Grandtour придобива доста по-елегантна визия и благодарение на по-големите странични прозорци, разполага с просторно място отзад. Комбито на Mégane, дело на холандския дизайнер на Renault Лоранс ван ден Акер, изглежда модерно и носи всички характерни семейни черти на марката, като благодарение на линията на покрива а ла Сoupé прави впечатление на още по-динамично и по-изразително. C-образните LED-дневни светлини и дългите задни LED светлинни ивици дават на модела елегантен подпис.

Значително по-практичен от хечбека

По-голямата дължина разбира се прави автомобила и по-практичен: това е особено значение за едно комби. Транспортните възможности на на Mégane Grandtour са на много добро ниво: вместимостта на багажника е от 580 до 1695 литра, товарният ръб е нисък, облегалката на предната дясна седалка се сгъва и можете да превозвате предмети с дължина до 2,70 метра. Разбира се повечето сантиметри (плюс 4 от междуосието) се отразяват положително и на предлаганото място, особено на това на задната седалка, където комфортно и удобно могат да пътуват и по-високи пасажери.

Списъкът с оборудването на Renault Mégane Grandtour е дълъг, колкото самото комби. Тестовият автомобил бе с ниво Intens, което включва климатроник,темпомат, асистент за запазване на пътната лента, интериорно осветление и др. Комбито на Mégane е отлично свързано благодарение на мултимедийната система „Renault R-LINK 2“ със 7-инчов вертикален монитор. Освен това автомобилът разполага със системата Multi Sense включваща 5 режима на автомобила: Sport, Comfort, Eco, Neutral и Personal.

Пъргаво и икономично задвижване

Тестовият автомобил бе оборудван с 1,5-литров дизелов агрегат и 6-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. 4-цилиндровият турбо двигател разполага с мощност от 110 к.с. и максимален въртящ момент от 250 Нм, като спринтът до 100 км/ч се взема за 12,3 секунди, а максималната скорост е 187 км/ч. Моторът ускоряваше пъргаво и разполагаше с достатъчно мощност, управлението без директно, а настройката на окачването на Mégane Grandtour бе приятно стегната, без това да се отразява на комфорта на возене. Базовата цена на Mégane Grandtour е 31 390 лв.

 

ИЗВОД

Renault Mégane Grandtour е динамично и елегантно комби, което се отличава с щедро място, пъргави и икономични двигатели и комфортно поведение на пътя. Освен това качеството на изработка и материалите са значително подобрени.

 

Технически данни

Renault Mégane Grandtour Energy dCi 110

4-цил. турбо, отпр. напр. • работен обем 1461 cm3 • мощност 81 кВт. (110 к.с.)/4000 об/мин •  максимален въртящ момент 250 Нм при 1750 об/мин •  предно задвижване/6-степ. автоматична трансмисия • максимална скорост 187 км/ч • 0–100 км/ч за 12,3 сек • обем на резервоара 47 л • Д/Ш/В 4626/1814/1457 мм • междуосие 2712 • обем на багажника 580-1695 л • собствено тегло 1205 кг • разход на гориво 3,7 л дизел/ 100 км • CO2 95 г/ км • цена от 44 390 лв.

Вместимостта на багажника на автомобила е от 580 до 1695 литра – повече от достатъчна

Renault Mégane Grandtour е фино комби с динамична външност

В зависимост от режима на движение се променя осветлението в кокпита и изображението на уредите. Висококачествени материали и изработка във вътрешното пространство на „французина“

Още по темата

Card image cap
Tesla Model X срещу Bentley Bentayga: от два свята

2
мар.
2017

Това е сравнение на два екстремни автомобила. Един 2,5-тонен електромобил и един луксозен гигант с работен обем 6 литра поставят някои въпроси: нужно ли е това, или ще победи въодушевлението от техниката? Ние проверихме докъде се простират границите

Card image cap
Skoda Octavia RS 245: ангел и дявол

12
юни
2017

Най-мощната серийна модификация на Octavia генерира 245 „коня“ и постига максимална скорост 250 км/ч

Card image cap
Panamera Turbo S e-Hybrid: 400 000 лв. за най-бързата хибридна лимузина

26
юли
2017

Porsche преоткрива Panamera Turbo S. Благодарение на електрическо подпомагане Turbo S генерира 680 к.с. и получава титлата най-бърза хибридна лимузина в света

Card image cap

В последния брой:

Архив >