Първи впечатления: Mini Countryman

След поредното посещение във фитнеса новият Countryman изглежда още по-мускулест и по-внушителен. Освен това предлага много място.


25
апр.
2017

Mini ли? Автомобилът пред нас няма нищо общо с първоначалната идея за този модел! Междувременно Mini Countryman се превърна в страхотна SUV-алтернатива за лайфстайл ориентираните клиенти. Затова през 2017 г. се очаква Countryman да подобри рекорда на 2016 г. по продажби на модела. За да отговори на повишените очаквания на клиентите второто поколение на Countryman става още по-пригодено за масова употреба.

Дължината му сега е 4,30 метра – с 20 повече от своя предшественик. Широчината е увеличена с 3 см. Платформата на малкия SUV е от концерна BMW – новият Countryman е базиран на BMW X1. Усещането за повече пространство за щастие се пренася и в интериора. Там удобно зад волана може да седи и малко по-висок водача, а отзад пасажерите няма да се оплакват от липса на място за коленете и главите. Още повече, там разполагате и с регулираща се с 13 см задна седалка, както и с възможност за промяна на наклона на задната облегалка. Разбира се облегалката се сгъва по отделно на три части. Вместимостта на багажното отделение варира между 450 и 1390 литра. За по-лесен достъп до багажника Mini предлага електрически задействащ се заден капак, който реагира на движение с крака под задната броня. С удобните си седалки интериорът не се различава от останалите модели на Mini: различен, необичаен, с 8,8-инчов тъчскрийн за лесно и бързо управление. Материалите са видими по-качествени.

Моторизациите на новия Mini Countryman са две бензинови (136 и 192 к.с.), както и две дизелови (150 и 190 к.с.). Има и версия John Cooper Works с 231 к.с. С дизеловата версия със 190 к.с. ще се придвижвате уверено и достатъчно динамично. Със стандартното си окачване и 18-цоловите джанти второто поколение на SUV-а на Mini вози значително по-комфортно от предшественика си, макар и да не предлага мека возия. Ако искате по-стегнато возене, трябва да изберете спортното окачване. Управлението е прецизно както винаги и предлага достатъчна обратна връзка, а динамичните характеристики са на много добро ниво. 8-степенната автоматична трансмисия е ориентирана в посока динамика. Опционалното двойно задвижване ALL4 ще ви свърши идеална работа (клиренсът е 165 мм), ако решите да излезете извън асфалтираните пътища.

 

ИЗВОД

Значително пораснал спрямо предшественика си – второто поколение на Mini Countryman е по-дълго с 20 см

Никакви изненади: типичният кокпит на Mini – различен, странен, лайфстайл

По-внушителна в сравнение с преди – задницата на Countryman. Предлага повече място за пасажерите и техния багаж

За любителите на природата – пикник пейка

Авантюристът на Mini, малкият SUV Countryman е осезаемо пораснал и предлага съвсем прилично място. Освен това се придвижва динамично, може да се справи извън нормалните пътища и е различна, лайфстайл алтернатива на скучните конкуренти.

Още по темата

Card image cap
Първи впечатления: Toyota Prius Plug-in

8
февр.
2017

Новата Toyota Prius Plug-in има по-голям електрически пробег и може развие максимална скорост от 135 км/ч - отново в електрически режим. AUTO BILD тества Plug-in-хибрида!

Card image cap
Новият VW Tiguan: подобрения във всичко

29
юни
2016

Чисто нов Tiguan. Второто поколение на появилия се през 2007 година SUV е едно сериозно надграждане

Card image cap

В последния брой:

Архив >