Първи впечатления: Citroen C3 Aircross


6
окт.
2017

Citroën C3 Picasso бе заменен с малък SUV – такава е модата към момента. Наследникът му C3 Aircross също има защита на пода на автомобила и загатващи офроуд лайсни. Както и система за контрол на сцеплението в кокпита която ще трябва да помага при проблеми с пътната настилка.  Техническата база на модела не позволява двойно задвижване. Става дума за платформата за малки автомобили PF1 – използвана от Citroën C3, Peugeot 208, Peugeot 2008 и Opel Crossland X.

Вътре е доста просторно, а задната седалка се регулира с десет сантиметра по дължина. Можете също така и да сгънете облегалката на седалката до шофьора. А багажникът е с най-голяма вместимост в своя клас. Той побира от 410 до 520 литра (в зависимост от настройката на седалката. След сгъване на седалките получавате равен товарен под.

Под капака ще намерите същите двигатели като при Opel Crossland Х и Peugeot 2008: атмосферен бензинов с 82 к.с., турбобензинов със 110 и 130 к.с., както и два дизелови с 99 и със 120 к.с. Тестваният от нас мотор бе 1,2-литров 3-цилиндров. Максималният въртящ момент от 205 нютонметра му осигурява прилична тяга, а окачването на модела бе подчертано комфортно, като неравностите на пътя бяха много добре поглъщани.

Повече за теста на Citroen C3 Aircross очаквайте в броя на AUTO BILD България от 18.10.2017 г.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >