Първи впечатления от новия Countryman: Mini за кални и лоши пътища

Многообразният вариант на Mini вече се предлага и може много повече. Както върху асфалтови пътища, така и в истинския живот


15
мар.
2017

УБЕДЕНИ СМЕ, ЧЕ новият Mini Countryman може да се справи с малко затруднения извън нормалните пътища, все пак става дума за версия All4 с двойно задвижване. Но и сме сигурни, че няма да отиде по-далеч от останалите всъдеходи от неговия калибър. Не бива да забравяме, че водещата роля на Countryman е тази на модерен автомобил. Макар че на пръв поглед изглежда като своя предшественик, моделът всъщност е напълно различен – по-просторен, по-практичен и най-вече по-голям. В действителност се касае за нещо като чудовищно Mini: 20 сантиметра по-дълъг отпреди (4,3 метра), 3 сантиметра по-широк (1,82 метра).

Предимството: отвътре пасажерите се наслаждават на повишен комфорт, поне що се отнася до пространството. Отделните задни седалки могат да се регулират по дължина, а облегалките им могат да променят наклона си и да се сгъват на три части. Така ще увеличите вместимостта на багажника от 450 на 1390 литра, тоест ще имате доста приличен товарен отсек. Отпред ни посреща обичайният кръгъл уред, оборудван с правоъгълен тъчскрийн. Многобройните поставки, удобното качване и слизане, както и високата позиция на седене радват във всекидневието. Висококачествената изработка отговаря на претенциите за цената.

В неособено добра форма: типичният дизайн на кокпита с ръбест монитор на навигационната система и кръгъл централен дисплей

Нашият тестов модел, Cooper S All4 с 8-степенна автоматична трансмисия, струва поне 67 700 лева; а базовият Countryman, Cooper, е с цена 53 000 лева. Така нашето Mini е на нивото на BMW 220i Active Tourer (без двойно задвижване) – не е учудващо, все пак техниката е една и съща.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >