Първият самостоятелен комплекс на Volvo с отличие от „Сграда на годината“


11
дек.
2019

На 10 декември се проведе официалната церемония по връчването на наградите „Сграда на годината“. Първият самостоятелен комплекс на Volvo в България беше отличен със специална награда в категорията „Търговски сгради“. Статуетката беше връчена на Атанас Фурнаджиев, управител на „Мото-Пфое“, и инж. Илиян Терзиев, управител на „АТ Инженеринг“.

„Изключително съм щастлив, че клиентите на Volvo получиха своя нов комплекс. Тази сграда е наистина прекрасна, създава усещане за уют и спокойствие. Бих искал да благодаря на изпълнителя на този проект – АТ Инжинеринг, за качествената работа и за всички спазени срокове“, сподели г-н Фурнаджиев по време на награждаването.

Шоурумът, чийто главен инвеститор е „Мото-Пфое“, беше открит на 15 май тази година. Той се намира на ул. „Околовръстен път” № 483, на ключовия транспортен възел в близост до детелината на „Ботевградско шосе”, където Северната скоростна тангента се влива в околовръстното шосе в посока Пловдив и ж.к. „Младост”.

 С изграждането на ексклузивния комплекс „Мото-Пфое“ вдигна високо летвата в автомобилния бизнес. Официалният представител на шведския премиум бранд в България за пореден път демонстрира последователната си стратегия да устройва за своите клиенти функционални и красиви дилърства, предлагащи под един покрив пълна гама продукти и услуги в конкурентните луксозни пазарни сегменти.

„Пожелавам на всички колеги архитекти и инженери инвеститор като „Мото-Пфое“. Благодаря ви, че работим заедно и сме един прекрасен колектив. Благодаря на журито за високата оценка на нашата работа. Смятам, че успяхме да създадем страхотен комплекс“, допълни инж. Илиян Терзиев.

Ексклузивният търговско-сервизен център е изграден по най-актуалните стандарти на Volvo и се отличава с изискан скандинавски стил, изчистени линии и внимание към детайла.  Той се простира на площ от общо 2780 кв.м. Шоурумът заема 800 кв.м, а сервизната зона и складът за резервни части – над 1000 кв.м. На разположение са близо 90 паркоместа. Автомобилният център е изграден изцяло по стандарта на производителя -Volvo Retail Experience. Комплексът гарантира премиум усещане, благодарение на характерно семплия шведски дизайн, излъчващ уют и топлина, които могат да накарат всеки клиент да се почувства като у дома си. Архитектурният дизайн, минималистичният и семпъл стил, както и изборът на материали и повърхности допринасят за създаването на изискано пространство, в което е пресъздадена вдъхновената от шведската култура философия VRE.

Още по темата

Card image cap
Honda с българска премиера на Grand Auto 2016

5
окт.
2016

Africa Twin отбелязва своя официален дебют на щанда на марката, а Civic изкушава с разбиващи цени

Card image cap
Opel Германия отчете най-доброто първо тримесечие от последните пет години

5
апр.
2016

Пазарният дял на леките автомобили на марката нарасна до 7,5 процента от януари до март

Card image cap
Над 850 товарни автомобила продадени от вносителя на MAN в България

9
мар.
2017

Предстои откриване на нов сервизен център в Пловдив и представяне на нов модел на MAN у нас – TGE

Card image cap

В последния брой:

Архив >