Първите 100 i30 N разпродадени в Германия за 48 часа

Корейският хотхеч прави сериозна заявка за атака на GTI

0208
2017

100 eкземпляра за 2 дни: този първи окуражаващ резултат е постигнат от Hyundai при пускането на пазара на „бегачката“ i30 N. В Германия първият корейски хотхеч беше лансиран със специалната версия First Edition – и той доказа, че благодарение на разработката си на Нюрбургринг се продава като топъл хляб на маниаците.

100-те щастливци, закупили i30 N след заплащане на капаро от 1000 евро чрез Paypal, не само ще изпитат удоволствието първи да се насладят на колата. Тя идва с т.нар. Fan Package, който включва вечеря на Нюрбургринг, семинар с отговорните за дизайна на автомобила и шофьорски тренинг. Доставките на машините ще бъдат направени през октомври, вероятно през есента ще се появят и първите бройки за България.

Hyundai открива нови хоризонти

Добавената към името буква N сигнализира, че спортното подразделение на компанията е имало пръст тук. Всъщност премиерата е двойна: защото компактният модел не само е първият истински „спортист“ на корейците, но и първият с адаптивно спортно окачване. Блокажът на диференциала, ауспуховата система с клапи и системата Launch Control дооформят спортния характер на автомобилa. Естествено, по-важна за почитателите на динамичното каране е мощността: 2-литровият турбобензинов мотор генерира 275 к.с. във версията Performance. Базовата модификация е с 250, но и в двата случая задвижването е само предно, комбинирано с 6-степенна ръчна трансмисия. За бързата смяна на предавките за грижи функцията за междинна газ. Визуално i30 N се различава от стандартните си събратя съвсем леко – по логото N на радиаторната решетка, тясната декоративна лайстна върху черния преден спойлер, праговете и страничните огледала също са черни, фаровете са затъмнени, а спирачните апарати са боядисани в червено. Най-издайническа е задницата с очебийната трета стоп-светлина в средата на спойлерa. Метални компоненти и спортни седалки със сини шевове са акцентите в интериора. Всичко това е съвсем фино – защото колата трябва да остане удобна за ежедневно шофиране. Водачът може да селектира между пет режима на шофиране – от Eco до най-спортния N.

 

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин