Първите 100 i30 N разпродадени в Германия за 48 часа

Корейският хотхеч прави сериозна заявка за атака на GTI


2
авг.
2017

100 eкземпляра за 2 дни: този първи окуражаващ резултат е постигнат от Hyundai при пускането на пазара на „бегачката“ i30 N. В Германия първият корейски хотхеч беше лансиран със специалната версия First Edition – и той доказа, че благодарение на разработката си на Нюрбургринг се продава като топъл хляб на маниаците.

100-те щастливци, закупили i30 N след заплащане на капаро от 1000 евро чрез Paypal, не само ще изпитат удоволствието първи да се насладят на колата. Тя идва с т.нар. Fan Package, който включва вечеря на Нюрбургринг, семинар с отговорните за дизайна на автомобила и шофьорски тренинг. Доставките на машините ще бъдат направени през октомври, вероятно през есента ще се появят и първите бройки за България.

Hyundai открива нови хоризонти

Добавената към името буква N сигнализира, че спортното подразделение на компанията е имало пръст тук. Всъщност премиерата е двойна: защото компактният модел не само е първият истински „спортист“ на корейците, но и първият с адаптивно спортно окачване. Блокажът на диференциала, ауспуховата система с клапи и системата Launch Control дооформят спортния характер на автомобилa. Естествено, по-важна за почитателите на динамичното каране е мощността: 2-литровият турбобензинов мотор генерира 275 к.с. във версията Performance. Базовата модификация е с 250, но и в двата случая задвижването е само предно, комбинирано с 6-степенна ръчна трансмисия. За бързата смяна на предавките за грижи функцията за междинна газ. Визуално i30 N се различава от стандартните си събратя съвсем леко – по логото N на радиаторната решетка, тясната декоративна лайстна върху черния преден спойлер, праговете и страничните огледала също са черни, фаровете са затъмнени, а спирачните апарати са боядисани в червено. Най-издайническа е задницата с очебийната трета стоп-светлина в средата на спойлерa. Метални компоненти и спортни седалки със сини шевове са акцентите в интериора. Всичко това е съвсем фино – защото колата трябва да остане удобна за ежедневно шофиране. Водачът може да селектира между пет режима на шофиране – от Eco до най-спортния N.

 

Още по темата

Card image cap
Хардкор Ferrari 488 GTB

29
ное.
2016

Scuderia, Speciale или GTO? Все още нямаме идея как ще се казва хардкор версията на Ferrari 488 GTB. Тя ще бъде лансирана към края на 2017 г.

Card image cap
Революция в E-клас

9
дек.
2015

Mercedes прави революция при управлението на кокпита в новия Е-клас. Сега най-важните функции ще се управляват от волана. AUTO BILD вече тества новостите!

Card image cap
Volkswagen се съюзява с Tata

12
мар.
2017

За сътрудничеството германският гигант ще използва Skoda

Card image cap

В последния брой:

Архив >