Първата Dacia на ток – най-евтиният електромобил на пазара


16
окт.
2020

Dacia пише нова глава в своята история с представянето на първия си напълно електрически модел. Новост на пазара на електрически градски автомобили, обявена през март 2020 г. с премиерата на демонстрационния автомобил Dacia Spring Electric.

Dacia Spring Electric ще се предлага в стандартната си версия, както и две нови версии за нови мобилности: версия, адаптирана за споделена електрическа градска мобилност, и лекотоварен автомобил за куриерски доставки без вредни емисии.

Spring е революция: като най-евтиният електрически градски автомобил на пазара, той прави електрическата мобилност още по-достъпна. Със своя агресивен SUV екстериор, той се гордее с безпрецедентен простор, семпъл и надежден електрически двигател и оптимален пробег. Това е универсален и практичен градски автомобил.

В компактните външни размери на градски автомобил с пет врати, Spring Electric предлага четири места за възрастни. С щедро пространство за главата и коленете (100 мм), задните седалки могат лесно да побират по-високи възрастни. Усещането за простор също допринася за цялостния комфорт на интериора. Пътниците отпред имат 23,1 литра място за съхранение в голямата жабка, джобовете във вратите и отделението за съхранение в централната конзола. Пътниците отзад имат джобове за съхранение на гърба на предните седалки.

Багажникът предлага най-добрия товарен капацитет в своята категория: 300 литра (без да се включва второто ниво на багажника за опционалната резервна гума). Обем, достоен за горния сегмент. За по-голяма модулност задната седалка може да бъде сгъната, за да осигури товароносимост от около 600 литра.

Изцяло електрическият двигател с мощност 33 кВ (еквивалентен на 44 к.с.) е съчетан с 26,8 кВтч батерия. Тази технология се възползва от десетгодишния опит на Groupe Renault в областта на електрическата мобилност. Надежден, здрав и безопасен, двигателят има много предимства: плавно линейно ускорение, движение без шум и вибрации. Spring Electric струва по-малко за шофиране от еквивалентен автомобил с двигател с вътрешно горене, тъй като разходите за гориво и обслужване са много по-ниски.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >