Пълна газ с новия C 63


25
юли
2018

В процеса на фейслифта на C-клас, Mercedes обнови C 63. Топмоделът се появява с нова предница и технически екстри. AUTO BILD го тества!

Mercedes освежи С-клас и AMG-моделите. След С43 е ред и на C 63. Топмоделът от серията носи типичната за AMG радиаторна решетка с вертикални елементи. Фейслифтът кара доминантната предница на C 63 да изглежда още по-внушителна с Panamericana-решетката. Иначе има леки промени по бронята, а задницата на C 63 е с две крайни ауспухови бленди. Те са разделени една от друга с дифузьор.

Както и в предшественика, сега във фейслифта на 63 работи 4-литров V8 цилиндров битурбо мотор. на разположение са познатите ни две степени на мощност. 476 к.с. е тя за 8-цилиндровите агрегати в C 63, а версията C 63 S продължава да разполага с 510 к.с. Фейслифтът на C 63 ще бъде при дилърите на Mercedes от септември. Не се очакват сериозни промени по отношение на цената.

Отваряме вратата и сядаме върху опционалните AMG-Performance-седалки в C 63: благородните седалки са с тристепенна климатизация и са ни познати от други модели. Новият AMG-волан е скосен в долната си част, удобен е и е с повърхности Dinamica и карбонови елементи. На-впечатляващата новост обаче са мултифункционалните бутони и тъчповърхностите. Те са ни познати от E-клас и от CLS. Чрез новите бутони можете да управлявате темпомата. Въртящият се превключвател избира режимите на движение. Опционалният 12,3-инчов комбиниран уред заменя серийните аналогови уреди. Опционално на централната конзола може да има и 10,25-инчове монитор. За фейслифта хората от Афалтербах са увеличи предавките на 7-степенната спортна трансмисия с още две. 4-литровият V8-битурбо мотор с 510 к.с. и 700 Нм издава такъв невероятен звук, че се питате дали това е разрешено и дали няма да ви глобят за вдигане на шум.

Серийният черен интериор на C 63 е оборудван с нови дървени декори. Освен това се предлага комбинация между дъбово дърво и алуминий. Декоративните елементи на AMG от карбон и алуминий, както от сребрист матов стъклофазер също са налични. -Zierelemente

Фейслифтът също е серийно оборудван с окачване  с адаптивни амортисьори AMG-Ride-Control.

Под капака на C 63 работи познатият ни V8-битурбо агрегат с работен обем от 4 литра, мощност от 476 к.с. и максимален въртящ момент от  650 Нм. В тази конфигурация C 63 Coupé спринтира за 4,0 секунди до 100 км/ч, а максималната му скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. При C 63 S мощността е 510 к.с., а максималният въртящ момент -700 Нм. Версията S на Coupé-то спринтира за 3,9 секунди до темпо 100км/ч, а максималната скорост е 290 км/ч. Двигателят V8 в C 63 за първи път е комбиниран с трансмисията „AMG Speedshift MCT 9G“.

Още по темата

Card image cap
Optima предизвиква конкуренцията в средния клас

22
мар.
2016

Комби, SUV – и какво друго? AUTO BILD в търсене на следи: къде днес е мястото на класическия седан от среден клас?

Card image cap
AC Schnitzer ACL2: Малкото зелено чудовище

7
юни
2017

AC Schnitzer комбинира BMW M235i с техниката на M4. Резултатът: едно чудовище. Застрашително бързо, но не зло

Card image cap
Дизел срещу бензин: Honda HR-V 1.6 i-DTEC срещу HR-V 1.5 i-VTEC

18
апр.
2016

Бензиновият мотор е само за фенове

Card image cap
McLaren 570S Coupé диша във врата на Porsche

29
ян.
2016

Сериозен противник на 911? Досега не се виждаше такъв. Този McLaren обаче се доближава плътно

Card image cap

В последния брой:

Архив >