Пълна газ с новия C 63


25
юли
2018

В процеса на фейслифта на C-клас, Mercedes обнови C 63. Топмоделът се появява с нова предница и технически екстри. AUTO BILD го тества!

Mercedes освежи С-клас и AMG-моделите. След С43 е ред и на C 63. Топмоделът от серията носи типичната за AMG радиаторна решетка с вертикални елементи. Фейслифтът кара доминантната предница на C 63 да изглежда още по-внушителна с Panamericana-решетката. Иначе има леки промени по бронята, а задницата на C 63 е с две крайни ауспухови бленди. Те са разделени една от друга с дифузьор.

Както и в предшественика, сега във фейслифта на 63 работи 4-литров V8 цилиндров битурбо мотор. на разположение са познатите ни две степени на мощност. 476 к.с. е тя за 8-цилиндровите агрегати в C 63, а версията C 63 S продължава да разполага с 510 к.с. Фейслифтът на C 63 ще бъде при дилърите на Mercedes от септември. Не се очакват сериозни промени по отношение на цената.

Отваряме вратата и сядаме върху опционалните AMG-Performance-седалки в C 63: благородните седалки са с тристепенна климатизация и са ни познати от други модели. Новият AMG-волан е скосен в долната си част, удобен е и е с повърхности Dinamica и карбонови елементи. На-впечатляващата новост обаче са мултифункционалните бутони и тъчповърхностите. Те са ни познати от E-клас и от CLS. Чрез новите бутони можете да управлявате темпомата. Въртящият се превключвател избира режимите на движение. Опционалният 12,3-инчов комбиниран уред заменя серийните аналогови уреди. Опционално на централната конзола може да има и 10,25-инчове монитор. За фейслифта хората от Афалтербах са увеличи предавките на 7-степенната спортна трансмисия с още две. 4-литровият V8-битурбо мотор с 510 к.с. и 700 Нм издава такъв невероятен звук, че се питате дали това е разрешено и дали няма да ви глобят за вдигане на шум.

Серийният черен интериор на C 63 е оборудван с нови дървени декори. Освен това се предлага комбинация между дъбово дърво и алуминий. Декоративните елементи на AMG от карбон и алуминий, както от сребрист матов стъклофазер също са налични. -Zierelemente

Фейслифтът също е серийно оборудван с окачване  с адаптивни амортисьори AMG-Ride-Control.

Под капака на C 63 работи познатият ни V8-битурбо агрегат с работен обем от 4 литра, мощност от 476 к.с. и максимален въртящ момент от  650 Нм. В тази конфигурация C 63 Coupé спринтира за 4,0 секунди до 100 км/ч, а максималната му скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. При C 63 S мощността е 510 к.с., а максималният въртящ момент -700 Нм. Версията S на Coupé-то спринтира за 3,9 секунди до темпо 100км/ч, а максималната скорост е 290 км/ч. Двигателят V8 в C 63 за първи път е комбиниран с трансмисията „AMG Speedshift MCT 9G“.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >