2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ПО ВРЕМЕ НА РАЗГОВОРА за батериите с колегите спекулираме: цветът или формата – заради какво хората се обръщат повече след нашия Taycan от продължителните ни тестове? Залагам на цвета. В предпочитания черен цвят моделът се среща доста често на пътя, като тогава мнозина го бъркат с Panamera. И нищо чудно, че за фейслифта на електромобила си Porsche предлагат нови тонове. Клиентите трябва да имат смелост към нови, ярки цветове и да привличат погледите върху себе си. Над 40 000 километра вече е изминал нашият екип с Taycan. Впечатляващо е, как от Porsche успяват да пренесат старите добродетели на спортния автомобил в новата технология на задвижване. А изключителното удоволствие от шофирането успява да пропъди страха от честите спирания за зареждане. Все пак зареждането си остава ахилесова пета и при Taycan – въпреки батерията с капацитет от 93,4 кВтч. WLTP теорията обещава пробег до 463 километра, но по време на дълъг се налага зареждане на всеки 200 километра. Тъй като максималната мощност на зареждане се предлага между 5 и 80 процента от нивото на батерията. По време на дълъг път навигацията планира спиранията за зареждане и по време на пътешествието на колегата ни Андреас Май до Рим (1800 км) го прати да зарежда 9 пъти – също впечатляващо.
+ страхотно добрата изработка издържа на ежедневното натоварване. Съвсем минимални следи от използване, без тракане и скърцане.
– тук тези тъчскрийни леко ни омръзват. Повечето истински превключватели не биха навредили на кокпита.
PORSCHE TAYCAN 4S
СТАРТ 17-ти октомври 2020
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 171181 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 42418 км
ТЕСТОВ РАЗХОД 24,1 кВтч./100 км