Opel продаде около 303 000 автомобила в Европа през първото тримесечие – това е увеличение с почти 24 000 бр. или с 8 процента в сравнение със същия период на 2015 г. За първи път през последните пет години производителят прескочи бариерата от 300 000 продажби на нови автомобили благодарение на успеха на протичащата моделна офанзива. Марката с мълния в логото показа по-силно развитие от това на целия европейски пазар, чийто ръст бе с 5 процента от януари до март. По този начин пазарният дял на Opel е с около 0,2 процентни пункта по-висок и достигна 6 процента. Компанията регистрира най-доброто по продажби и пазарен дял първо тримесечие през последните пет години.
Германия, Испания, Франция и Белгия са първите примери за възходящия тренд на „светкавицата“. През първото тримесечие продажбите нараснаха на 17 пазара, а пазарният дял – на 15. Особено удовлетворяващо е положението в Испания, където Opel зае най-високата позиция по продажби на леки автомобили през Q1. Нещо повече, Opel е най-бързо растящата марка сред първите 5 в Белгия (+11 процента). Също така пазарният дял на Opel в Холандия нарасна с почти една четвърт до 7,4 процента.