2023
През първото тримесечие на 2023 г. BMW Group отбелязва значителен ръст (+83,2%) в глобалните продажби на изцяло електрически превозни средства. Общо компанията е продала 64 647 изцяло електрически автомобила с марката BMW и MINI през първите три месеца на годината. С 55 979 доставки на клиенти (+112,3%) марката BMW увеличи повече от два пъти продажбите на изцяло електрически превозни средства през първото тримесечие.
През първото тримесечие на тази година BMW Group е доставила 588 138 автомобила с марката BMW, MINI и Rolls-Royce по целия свят (-1,5%). Последствията от затихващата Covid-19 епидемия в Китай и ефектите й върху икономическата среда са ясно забележими във всички индустрии. BMW Group очаква китайската икономика да се стабилизира през годината. Стабилна ситуация с продажбите в момента е очевидна в САЩ. В Европа BMW Group регистрира лек спад в продажбите спрямо същия период на предходната година, основно поради спирането на износа и производството за руския пазар. През март имаше ясна възходяща тенденция в световен мащаб.
С перспективата за печеливш растеж в предизвикателна бизнес среда, както и много динамично нарастване на продажбите на електрически автомобили, BMW Group гледа с увереност на финансовата 2023 г. Това е подкрепено от цялостно високо ниво на поръчки. През 2023 г. BMW Group предвижда лек ръст в доставките до клиенти по целия свят в автомобилния сегмент.