Продават S-клас W126 на 478 километра!


26
окт.
2019

И в Япония оценяват все повече европейски луксозни класики от 80-те години. Външнотърговското подразделение на All Time Stars, компанията за класически автомобили на Mercedes, изкупува три S-класи в Toкио, сред които е и една много специална. Първоначално е ясно, че хората от All Time Stars купуват от някогашен строителен предприемач три броя Mercedes 560 SEL W 126 с Unilack – в цветовете бял, червен и тъмносин, на възраст около 30 години, прекарали по-голямата част от живота си в гараж. Всички те са в топсъстояние и на малко километри – но червеният 560 е наистина без аналог в света!

Червеният Benz е прекарал почти 30 години в гаража на строителен предприемач.

Дори на експертите по класически автомобили от Daimler им увисват ченетата, когато се запознават с 560 SEL от 1991. „Причината за това не е само сигналночервената боя, с която са боядисани само 17 от внесените в Япония екземпляри“, казва познавачът на Benz-ове Дайзуке Накаяма, „но и екстремно малкият пробег. Автомобилът е изминал само 478 километра.“ Затова не е изненадващо, че както във визуално, така и в техническо отношение автомобилът е като току-що излязъл от шоурума.

Оборудването е богато и включва шибедах, отопляеми седалки и автоматичен климатик.

В момента се сменят някои маркучи и работни флуиди. Освен това Mercedes бива оборудван с нови гуми, по него са пипнати и някои детайли – и съвсем скоро S-класата ще бъде обявена за продан от японския дилър на Mercedes. Оборудването на 560 SEL е много богато. То включва електрически шибедах, автоматичен климатик, алуминиеви джанти Lorinser, четири отопляеми седалки, задна седалка с електрическа настройка и аудиосистема. Отвътре пасажерите седят на мека черна кожа, която изглежда като нова – както и всичко останало по колата. Така и се чувства. Но за разлика от много изнесени в Япония S-класи от поколенията W 126 и W 140, червеният Daimler няма телевизор нито отпред, нито отзад. Заради големите задръствания в Токио тази екстра е избирана често. S-класата с ляв волан е с дълго междуосие и очаквания простор в купето, но няма нито електрически „перденца“, нито щора на задното стъкло, нито бордови компютър.

Според специалисти този W126 ще бъде продаден за около 200 000 лв.

Дайзуке Накаяма допълва: „Моделите от линиите W 126 и R 107 са много обичани тук, в Япония, най-вече заради дизайна си.“ След цялостното почистване и техническото освежаване S-класата ще бъде обявена за продажба. И вероятно ще отиде при следващия си собственик поне срещу 200 000 лева. Остава само да гадаем откъде ще бъде той.

Още по темата

Card image cap
NSU Prinz 1000 TT (1965): GTI-то на 60-те години

20
февр.
2017

На 55-те коня на тази въртиопашка им трябва въздух. Много въздух за дишане и за охлаждане. Точно затова задният капак седи леко притворен, за да не му е тежко на двигателчето. Тежко е обаче за момичешките родители от онова време, защото модата е точно като ТТ, къса и гореща

Card image cap
Borgward Isabella: коя е най-красивата в цялата страна?

6
февр.
2017

Тясна талия, щръкнали гърди, впечатляващи задни части: има форми, които просто ни възбуждат. Независимо дали това е Мерилин Монро или София Лорен – Германия отново може да „изплакне очи” със заоблени форми. Но истинските познавачи обръщат внимание само на Isabella

Card image cap

В последния брой:

Архив >