Продават S-клас W126 на 478 километра!


26
окт.
2019

И в Япония оценяват все повече европейски луксозни класики от 80-те години. Външнотърговското подразделение на All Time Stars, компанията за класически автомобили на Mercedes, изкупува три S-класи в Toкио, сред които е и една много специална. Първоначално е ясно, че хората от All Time Stars купуват от някогашен строителен предприемач три броя Mercedes 560 SEL W 126 с Unilack – в цветовете бял, червен и тъмносин, на възраст около 30 години, прекарали по-голямата част от живота си в гараж. Всички те са в топсъстояние и на малко километри – но червеният 560 е наистина без аналог в света!

Червеният Benz е прекарал почти 30 години в гаража на строителен предприемач.

Дори на експертите по класически автомобили от Daimler им увисват ченетата, когато се запознават с 560 SEL от 1991. „Причината за това не е само сигналночервената боя, с която са боядисани само 17 от внесените в Япония екземпляри“, казва познавачът на Benz-ове Дайзуке Накаяма, „но и екстремно малкият пробег. Автомобилът е изминал само 478 километра.“ Затова не е изненадващо, че както във визуално, така и в техническо отношение автомобилът е като току-що излязъл от шоурума.

Оборудването е богато и включва шибедах, отопляеми седалки и автоматичен климатик.

В момента се сменят някои маркучи и работни флуиди. Освен това Mercedes бива оборудван с нови гуми, по него са пипнати и някои детайли – и съвсем скоро S-класата ще бъде обявена за продан от японския дилър на Mercedes. Оборудването на 560 SEL е много богато. То включва електрически шибедах, автоматичен климатик, алуминиеви джанти Lorinser, четири отопляеми седалки, задна седалка с електрическа настройка и аудиосистема. Отвътре пасажерите седят на мека черна кожа, която изглежда като нова – както и всичко останало по колата. Така и се чувства. Но за разлика от много изнесени в Япония S-класи от поколенията W 126 и W 140, червеният Daimler няма телевизор нито отпред, нито отзад. Заради големите задръствания в Токио тази екстра е избирана често. S-класата с ляв волан е с дълго междуосие и очаквания простор в купето, но няма нито електрически „перденца“, нито щора на задното стъкло, нито бордови компютър.

Според специалисти този W126 ще бъде продаден за около 200 000 лв.

Дайзуке Накаяма допълва: „Моделите от линиите W 126 и R 107 са много обичани тук, в Япония, най-вече заради дизайна си.“ След цялостното почистване и техническото освежаване S-класата ще бъде обявена за продажба. И вероятно ще отиде при следващия си собственик поне срещу 200 000 лева. Остава само да гадаем откъде ще бъде той.

Още по темата

Card image cap
Спортни легенди от 70-те години: Datsun 260Z 2+2

16
май
2017

Първите скици на Datsun 260Z 2+2 са дело на германец, който не е искал името му да се разгласява: дизайнерът Албрехт Граф Гьорц.

Card image cap
Audi 200: така дойде високият клас от Инголщат

22
ное.
2016

Дълги години Audi имаше имидж на производител на скучни масови автомобили – до момента, в който не се появява 200. Модел, с който компанията от Инголщат навлиза във високия клас

Card image cap

В последния брой:

Архив >