Продават М5 Е39 на 35 000 км


5
ян.
2020

За много фенове третото поколение на М5 е най-прекрасното, което някога е напускало производствените мощности на BMW. Компанията от Мюнхен е направила общо 20 000 екземпляра от мощната „петица“ – само седани. Е39 обаче е почитано не само заради своя непреходен дизайн. Произвежданото в периода 1998-2003 М5 използва легендарния атмосферен V8 (oзначение: S62B50) с работен обем пет литра. Задвижването и до ден-днешен кара сърцата на баварските почитатели да забият учестено. Ето защо в наши дни е доста трудно да бъдат открити екземпляри от модела в добро състояние. Сега обаче в Холандия се продава един точно такъв.

Предложеното за продан М5 е регистрирано за първи път през 1999 и е изминало едва 35 000 км. Единственият собственик до момента е обслужвал колата само в оторизиран дилър на марката и автомобилът е с оригинална боя. И изглежда наистина благородно – защото носи не кой да е цвят, а невероятния  „Oxford green metallic“. В комбинация със светлокафявата кожа напа в интериора (цвят Heritage Caramel) се получава неповторима комбинация. Под капака очарова V8 с 400 к.с. и 500 Нм максимален въртящ момент, който ускорява тежащата около 1,8 т пъргава лимузина само за 5,3 секунди от 0 до 100 км/ч. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

В оборудването на автомобила влизат електрически люк, отопление на седалките и ТВ-тунер – истински лукс. Паркинг сензори и навигация подпомагат водача. Скоростната кутия е 6-степенна ръчна – тя има славата на много стабилна сред експертите. Като цяло, в лицето на това BMW скоро ще имате йънгтаймер мечта – затова и цената му е… 49 500 евро! Всъщност с оглед на пазара и историята на автомобила тя изглежда нормална.

Още по темата

Card image cap
Новото лого на MINI

13
дек.
2017

Най-новата глава в пъстрата история на логото на MINI ще може да бъде видяна от март 2018 година на предния капак, в задната част, в средата на волана и върху дистанционното управление на всички модели на MINI

Card image cap
В Toyota доволно потриват ръце след дизеловия скандал около VW

29
дек.
2016

От години Toyota се фокусира в хибридните си предложения на Стария континент, като избягваше съревнованието „дизел срещу дизел“ – и тази стратегия се оказа успешна

Card image cap

В последния брой:

Архив >