2020
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
МНОГО ХАРМОНИЧНО – така досега си върши работата по време на продължителния ни тест Leaf. С точно 4,50 метра външна дължина моделът е удобен за трафика, макар че след края на работния ден по улиците става доста нервно. Щадящи нервите са мекото окачване и лесното управление на кокпита. Посредством бутона за електрически педал Leaf се управлява много лесно в града само с педала на газта. При отпускане на педала рекуперацията е толкова силна, че спокойно можете да оставите педала на спирачката. Удобните и големи седалки са идеални за дълъг път, но малкият пробег при движение по магистралата ще развали плановете ви за пътуване през отпуската. Малко трудно е положение със зареждането: кой търговец с кой чип, кое логване за коя колонка, регистрация с кредитна карта. Тук определено липсва хармонизиране. Естествено иначе хармоничният Leaf няма никаква вина за това.
+ голямо вътрешно пространство с оглед на външните размери, бързи асистенти, прегледен кокпит
– много чувствително управление без обратна връзка, малко неудобна позиция на седене, трополи при дупки на пътя
NISSAN LEAF E+ TEKNA
СТАРТ
септември 2019
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ
46 500 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ
14 586 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО
22,5 кВтч.