При Leaf стресът е само при зареждане

2005
2020

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

МНОГО ХАРМОНИЧНО – така досега си върши работата по време на продължителния ни тест Leaf. С точно 4,50 метра външна дължина моделът е удобен за трафика, макар че след края на работния ден по улиците става доста нервно. Щадящи нервите са мекото окачване и лесното управление на кокпита. Посредством бутона за електрически педал Leaf се управлява много лесно в града само с педала на газта. При отпускане на педала рекуперацията е толкова силна, че спокойно можете да оставите педала на спирачката. Удобните и големи седалки са идеални за дълъг път, но малкият пробег при движение по магистралата ще развали плановете ви за пътуване през отпуската. Малко трудно е положение със зареждането: кой търговец с кой чип, кое логване за коя колонка, регистрация с кредитна карта. Тук определено липсва хармонизиране. Естествено иначе хармоничният Leaf няма никаква вина за това.

+ голямо вътрешно пространство с оглед на външните размери, бързи асистенти, прегледен кокпит

– много чувствително управление без обратна връзка, малко неудобна позиция на седене, трополи при дупки на пътя

NISSAN LEAF E+ TEKNA

СТАРТ

септември 2019

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ

46 500 евро

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ

14 586 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО

22,5 кВтч.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин