При Jaguar XF Sportbrake дизелът е по-уверен


13
май
2019

КАТО ПЛЪТЕН ДАЛЕЧЕН ЗВУК ОТ ГЪРЛОТО. Дизеловият мотор в Jaguar звучи така, че вероятно ще искате да погледнете в документите. Не, не става дума за 6-цилиндров. XF Sportbrake има четири цилиндъра и два литра обем – новият стандарт. Англичаните са се справили чудесно: този дизелов агрегат ще ви накара да настръхнете. Именно така трябва да звучи едно задвижване в луксозния клас, шумоизолацията на двигателя и звукът заедно допринасят за един много добър концерт. В тази братска битка не става дума само за субективни неща, но, от друга страна, именно тук субективното си проличава най-много. Когато дизеловият мотор на XF се изравни с бензиновия, развърта се до 4500 оборота и превключва предавките прецизно, спокойно ще му простите леките вибрации. Бензиновият слиза от надпреварата на бензиностанцията, тъй като харчи с 2,5 литра повече на всеки 100 километра. Иначе работи култивирано, което е от полза най-вече в града, а освен това тежи със 100 кг по-малко. Нищо чудно, задвижващите колела на този Jaguar са задните. Единствено при кикдауна бензиновият агрегат се представя по-лошо. Автоматичната трансмисия превключва три предавки надолу, двигателят се развърта до червената зона и започва неочаквано да дрънчи силно. В това време дизеловият агрегат разчита на 500 Нм и си поема спокойно въздух. И след това предава въртящия си момент към четирите колела – двойното задвижване е част от серийното оборудване на дизеловия мотор.

При стартиране „лостът“ на трансмисията се появява на средната конзола.

ИЗВОД

Добре, дизелът си струва на по-късен етап, но той придава на XF Sportbrake това, което излъчва целият автомобил – спокойствие. Освен това получавате и двойно задвижване. Клиентите на Jaguar също предпочитат мотора със самовъзпламеняване – те рядко избират бензина.

Още по темата

Card image cap
Новият Mercedes C-Cabrio: Открит за всичко, но не за всеки

24
авг.
2016

Mercedes отряза покрива на C-клас. И иска доста пари за операцията. AUTO BILD вече можа да се порадва на слънцето с открития С и ще сподели дали надценката за финия текстилен покрив си струва

Card image cap
Първи впечатления: Jaguar XE Ingenium 2.0 Diesel AWD

20
ное.
2017

Jaguar разшири гамата от двигатели за модела си от среден клас XE - първите ни впечатления от новия 4-цилиндров битурбо агрегат

Card image cap
MTM S4 Avant: комбито снаряд

27
мар.
2018

Повишение на мощността от 354 на 425 конски сили, колоувъри и 20-цолови джанти: AUTO BILD тества дали от МТМ са се справили добре с доработката на Audi S4 Avant

Card image cap
Докоснахме се до Jaguar-а, конкурент на Tesla

19
дек.
2017

Първият електромобил на Jaguar разполага с 400 к.с. и 700 Нм. AUTO BILD вече успя да се повози в SUV-a i-Pace

Card image cap

В последния брой:

Архив >