ТОЗИ НОМЕР се владее перфектно само от Wrangler: отвивате 12 болта, откачате кабелите и след това вадите вратите. Всичките четири при това. Wrangler си остава старият, макар че новото поколение е доста променено и по-модерно. Сега моделът е оборудван с 8-степенна автоматична трансмисия. Благодаря, Jeep, но защо е необходима тази камера за заден ход? Краят на автомобила винаги е бил там, където е и сега – резервната гума. За щастие офроудърът е запазил своята топлота, но също и сложното отваряне на покрива. Ще ви коства нерви и време да го направите. След това над главите ви остават две колони, но пък Jeep има още един скрит коз в джоба: демонтиране на вратите (разбира се, не е позволено в градския трафик). След това следва буря, каквато е самият Wrangler. Силна и опустошителна, като е по-добре да си екипиран с топли обувки, тъй като иначе има опасност да ти настинат глезените. Общо взето, няма как да е по-студено, но също и по-готино.
Jeep Wrangler Unlim. 2.2L CRDi
Работен обем 2143 куб.см Мощност 147 кВт (200 к.с.) при 3500 об/мин 0–100 км/ч 9,6 сек Разход-Mix 9,3 л (по WLTP) Цена от 100 000 лева
