Премия за стари дизели в Германия


7
авг.
2017

Дали ще подейства или не, решават притежателите им: в Германия собствениците на дизелови автомобили с Euro 5 и Euro 6 собствено производство ще получат допълнително оборудване със софтуер. Как обаче стоят нещата с вносните марки? Още по-разтревожени са собствениците на автомобили, произведени преди 2009 г., когато е въведена нормата за вредни емисии Euro 5. Тук обаче са интересни предложенията за замяна на вносителите.

Ford например предлага смяна на дизелови коли с Euro 1, 2 и 3, произведени преди 2006 г. Предпоставката е притежаване на автомобила от поне половин година. Ако като такъв човек предаде стария си автомобил на Ford, ще получи бонус от 3 500 до 16 000 лв. Разбира се офертата не важи за следните модели: Focus RS, Mustang, но и изненадващо за Focus Electric. 3 500 лв. ще получите от Ford за Ka+, 8 000 лв. за Fiesta и 14 000 лв. за Mondeo. 16 000 лв. ще ви приспаднат, ако изберете Edge (който се предлага само с дизелов мотор!) и Mondeo Hybrid. При последния модела цената дори пада с 20 000 лв. Целта на Ford е да прибере от пътищата 50 000 стари дизелови коли.

Toyota също има подобна оферта: ако закарате там употребявания си дизелов модел (независимо от годината на производство) и го замените срещу хибриден модел на марката, ще получите 8 000 лв.. Mercedes също планира четирицифрена премия за притежатели на автомобили с Euro 4, ако до края на 2017 г. си купите нов Mercedes. BMW дава 4 000 лв. за покупка на BMW i3, Plug-in-хибрид или автомобил с Euro 6 от марките Mini и BMW.

При връщането на стар дизелов автомобил и покупка на нова Mazda 6, японците намаляват до 6000 лв., а при MX-5 – 3 000 лв. Акцията е валидна до края на септември 2017 г. Такава е и програмата на Nissan. Там за нов Qashqai ще ви намалят още 3 000 лв. допълнително за досегашната ви кола.

Peugeot също дава премия до 30-и септември 2017 г. за замяна на старата ви кола – до 6 000 лв. Можете да избирате нова кола между следните модели: 308, 308 SW или Partner Tepee.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >