Представяме ви: McLaren 600LT

2906
2018

McLaren възражда съкращението „Longtail“. 600LT е по-лек и по-мощен от 570S и има ауспухова уредба, вдъхновена от Senna.

McLaren ни представя с 600LT четвъртия си Longtail-модел. Преди това от конвейера слязоха F1 (F1 GT), 675LT и откритата му версия 675LT Spider. Като база служи силно модифициран 570S: характерните черти на модела са преди всичко по-големият преден сплитер, по-дългия заден дифузьор и фиксираното задно крило. Общият брой на LT-специфичните части е 23 процента в сравнение с 570S. На борда има по-лека спирачна уредба, гуми Pirelli Trofeo R, по-твърди тампони на двигателя, както и по-спортно управление и спортни педали.

Познатият ни 3,8-литров битурбо V8 lе с мощност 600 к.с. (максимален въртящ момент: 620 Нм). Ауспуховата уредба е специална: двете внушителни крайни ауспухови тръби също както и при Porsche 918 Spyder или McLaren Senna са с извивка нагоре. Самата ауспухова уредба е по-къса от тази на Senna, което означава по-внушителен и по-як звук. Приликите с другите модели продължават и в интериора, където карбоновите седалки тип корито съответстват на тези на P1. В кокпита на 600LT има много червен плат и доста алкантара.

В техническо отношение акцентът е върху редуцирането на теглото. Успехът на инженерите: 96 килограма спестява LT в най-изгодния случай спрямо 570S. Посредством специални части на собственото тунинг-подразделение MSO теглото може да се намали до 1247 кг, което означава максимално съотношение мощност – тегло от 481 к.с. на тон. Частите на MSO включват карбонов покрив и вентилирани калници – също от карбон. Апропо карбон: също както и при всички модели на McLaren монококът е от карбон. Засега от McLaren не посочват данни за динамичните характеристики. Производството на  600LT ще стартира през октомври 2018 г., а цената на лимитирания спортист е 460 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин