Представяме ви: BMW Серия 2 Gran Coupé


7
авг.
2019

Още през 2019 г. BMW ще представи Серия 2 Gran Coupé. Моделът дели голяма част от техниката си със Серия 1 и затова не е със задно задвижване

Това, което върви във високия клас, трябва да може да функционира и в компактния: точно това са си помислили хората от BMW, които през пролетта на 2020 г. ще пуснат на пазара Серия 2 Gran Coupe. От BMW пуснаха тийзъри на маскирания автомобил. Компактният модел с четири врати има типичните за BMW големи бъбреци, като при Серия 2 Gran Coupé двата елемента на решетката са по-близо разположени един до друг. Фаровете са изтеглени към калниците. Върху задния капак личи спортен кант, а тесните прозорци и светлинният подпис на задните светлини също са ни познати от задниците на други модели на марката. Премиерата на Gran Coupé ще бъде през ноември по време на автомобилния салон в Лос Анджелис.

Без задно задвижване

Всички фенове на задното задвижване трябва да бъдат силни, тъй като Серия 2 Gran Coupé използва една и съща техника със Серия 1 – тоест е с предно задвижване. На борда е системата за регулиране на буксуването „ARB“, както и системата „BMW Performance Control“, която чрез спирачни намеси на вътрешното за завоя колело осигурява по-динамично пътно поведение.  Серия 2 Gran Coupé прави голяма крачка по отношение на управлението на кокпита, свързаността и дигитализацията. Във вътрешното пространство присъства новият дигитален кокпит, който залага на минимален брой превключватели и на системата за гласово управление „Hey BMW“.

Топмоделът е с xDrive

За съжаление Серия 2 Gran Coupé няма да се предлага с 6-цилиндров мотор. Базовата версия на модела дори ще е с двойно по-малък брой цилиндри – 3. Като алтернатива клиентите ще могат да избират между 2-литров бензинов 4-цилиндров и три дизелови агрегата. Най-мощната версия на 4-цилиндровия 2-литров бензинов агрегат на баварците  ще разполага с 306 к.с. и ще бъде запазен за топмодела M235i . Той ще бъде оборудван с двойно задвижване xDrive и серийно ще разполага с блокаж на диференциала на предната ос. Възможно е да се появи и хибридна версия. Използваният електромотор ще бъде най-вероятно с мощност 65 кВт. и максимален въртящ момент от 165 нютонметра.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >