2025
Ретроспекция: какво написа AUTO BILD България преди 20 години
Съдейки по демонстрираната лично от президента Такео Фукуи в Женева студия на японската компания, зад която се крият основните черти на бъдещото поколение на модела Civic,компактният клас на Honda ще се завърне към ниските и широки агресивни пропорции на каросерията. С това неуспешният експеримент за превръщане на Civic в подобие на ван ще бъде прекратен своевременно и няма да нанася повече вреди на Honda. Клиентите определено не възприеха радушно актуалното поколение на произвеждания от 33 години модел с името Civic, което може да бъде много опасно за японския производител – в крайна сметка именно на продажбите на Civic се падат почти 30 % от оборота на компанията. Съдейки по женевската студия, грешката е осъзната и бързо ще бъде поправена – хечбекът със скрити а ла Alfa Romeo дръжки на задните врати се завръща към ниския,стремителен силует и динамичното излъчване на подчертано широката каросерия. Серийното оборудване на новия Civic,който се очаква на европейските пазари в началото на следващата година, ще включва ESP (при Honda системата се нарича VSA) и странични въздушни завеси за защита на главите от удар, а в гамата от двигатели вероятно ще намери място и получилият голямо признание японски дизелов агрегат с работен обем 2,2 л, максимална мощност 140 к. с. и максимален въртящ момент 340 Нм.