2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ИМА ПО-ТИХИ автомобили, както и такива с не толкова тънка ламарина в нашия тестови парк – въпреки това ние с удоволствие вземаме за командировки Vitara. Тестващият колега Щефан Малах ходи до Шотландия и не искаше и да чуе за друг служебен автомобил: приличните 1775 мм широчина намаляват риска от страничен удар по тесните междуградски пътища там. Освен това Vitara е един от най-леките SUV-ове с двойно задвижване на пазара. А в пясъчния парк пред Санкт Ординг той с усмивка се измъква, докато много други модели с предно задвижване затъват. Критика имаме само към обикновени седалки без опора на кръста, прекалено внимателния асистент за предотвратяване на сблъсък, силния шум при движение по магистралата и малкия пробег.
+ отличен формат за града, може да бъде оборудван за използване в гората и като автомобил за лов, досега никакви проблеми, прегледен.
– с оглед на предлаганото е скъп, остаряла инфотейнмънт система, обикновени седалки, малък резервоар, доста нервни асистенти, не е много тих.
SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET
СТАРТ 1-ви октомври 2021
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 150 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 91 500 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,7 л А 95 Н/100 км