Прави водачите на Tesla любопитни

1308
2024

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

НЕ БЯХА НУЖНИ И 200 МЕТРА, докато се появи оценката на шофьор на Tesla, с който бяхме заедно на борда: „О, наистина има по-добра возия и има по-добро окачване от моя Model 3.“ Скептичните погледи бързо изчезнаха и общите резерви към китайските автомобили сякаш бързо се изпариха. Имаше и плахи комплименти за по-финия интериорен дизайн, както и лека изненада от това колко сходни са изображенията на менютата. Погледите от седалката до водача бяха особено завистливи: „Разбира се, че и аз бих искал това.“ Да не би да съм изпитал просветлението на един нов фен на BYD? Все пак не исках да скрия няколко недостатъка, като например факта, че Tesla е с около 300 килограма по-лек, може да зарежда по-бързо (250 до 150 кВт.) и е малко по-напред с по-финото си задвижване. „Значи все пак направих всичко както трябва“, чувам отдясно. Аха, така звучи престореното безразличие, помислих си аз.

+ удобен автомобил за дълъг път с много добра изработка, добър пробег и бърза информационно-развлекателна система.

– все още има място за подобрение във фината настройка на задвижването и педала на газта, както и управлението на кокпита и структурата на менюто.

BYD SEAL EXCELLENCE AWD

СТАРТ 28-ми ноември 2023 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 53 668 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 25 200 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 18,2 кВтч./100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин