2020
BMW спряха да монтират 6-цилиндровия двигател в Серия 1. Тунинг-специалистите от Lightweight връщат този чар поне по отношение на звука – с нова ауспухова уредба!
С новата Серия 1 от BMW доставят не само радост. Макар и обикновените водачи да не забелязват принципно преминаването към предно задвижване, задното задвижване бе нещо свято за спортните почитателите на марката от Мюнхен. Допълнително с новото поколение хората от BMW пратиха в пенсия 6-цилиндровия агрегат. В M135i сега работи разполагащ с 306 к.с. 4-цилиндров мотор. Тунинг-специалистите от Lightweight Performance се опитват да възвърнат поне малко от чара на шестте цилиндъра!
Плътен звук за 4-цилиндровия двигател
Няма спор, че новият 4-цилиндров мотор притежава солидна мощност. Но по отношение на звука той не се представя толкова убедително, колкото предшественика си. Именно това са променили хората от Lightweight при LW M135 с четири нови 89-милиметрови карбонови крайни ауспухови тръби, които помагат на модела на BMW да издава доста плътен и як звук. В унисон със звука са и карбоновите спойлери отпред и отзад, както и допълнителният елемент за задната броня.
Отсвен това специалистите от Lightweight са преработили окачването и са монтирали 20-цолови джанти с гуми Hankook-S1-Evo. Серия 1 на Lightweight е по-бърза с почти 2,5 секунди при спринта на пистата Заксенринг, с което се доближава до нивото на 6-цилиндровия модел – при това без увеличение на мощността. От Lightweight работят по последното.