По-голям талант в завоите за Polo


22
дек.
2018

Актуалното VW Polo GTI определено е най-зрялото, най-пригоденото за всекидневието сред малките спортисти. А с 200 к.с. колата си върви доста прилично, вземайки спринта от 0-100 за 6,7 секунди и вдигайки максимална скорост от 237 км/ч. Ориентираните към динамиката водачи биха искали малко по-добра настройка на окачването. Именно тук се намесват тунинг-специалистите от H&R. Те са разработили окачване с регулиращи се пружини за малкия спортист от Волфсбург.

Смъкването на каросерията е безстепенно в диапазона от 35 до 60 милиметра отпред, както и от 35 до 55 милиметра отзад. H&R обещават освен по-спортна външност, също и по-добро сцепление на предната ос, по-директно управление и намалено странично накланяне в завои.

Освен окачването с регулиращи се пружини H&R предлага за Polo GTI и увеличение на следата Trak+, които раздалечават колелата в диапазона от 6 до 50 милиметра на ос. Освен това се предлагат и класически спортни пружини за модела. Всички компоненти са „100 процента Made in Germany“ и разполагат с необходимите спецификации.

Още по темата

Card image cap
Trabant с 1,8 турбо и ЕSP

12
мар.
2018

Trabant-ът на суперлативите разполага с двигател от Audi TT, 4х4-задвижване, дискови спирачки от Audi и мощност 300 к.с.! От спряло положение тунингованият модел спринтира за 4,5 сек от 0 до 100 км/ч

Card image cap
Руснаци подготвиха „наточен“ GLE Coupé за Женева

14
февр.
2017

Тунинг компанията TopCar разработи карбонов кит за хитовото SUV-купе на Mercedes

Card image cap

В последния брой:

Архив >