2019
Когато погледнете новото Audi A6 с всичките му високи технологии, просто няма да ви се иска да повярвате, че една семпла смяна на пружините на окачването може да направи някаква разлика. Естествено чрез тази смяна може да бъде повлияно на поведение на пътя и динамиката. Новото A6 е станало невероятно добър, технически превъзходен и завършен автомобил. Той се държи изключително добре и разумно в завоите, но някакси не успява да бъде истински спортна кола. Така мислят и специалистите на тема окачване от H&R, които са разработили нова система от спортни пружини за бизнес-лимузината от Инголщадт (а също за комбито A6 Avant и A7 Sportback). Комплектът се предлага за автомобили, оборудвани с двойно задвижване quattro, които нямат въздушно окачване.
Когато колата ви разполага със стандартното окачване, каросерията се смъква с 35 милиметра в посока асфалта. С опционалното спортно окачване смъкването е с 20 мм. Освен по-внушителна външност, от H&R обещават и по-добро поведение в завои, както и редуцирано странично накланяне при рязка смяна на центъра на тежестта в завои. При това комфортът на возене остава на пригодено за всекидневието ниво.
Ако пък желаете вашето A6 да стои още по-внушително на пътя, то тогава са препоръчителни увеличенията на следата Trak+, предлага ни от тунинг-специалистите с размер от 16 милиметра на ос.