2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
СПОНТАННА КОМАНДИРОВКА, а в подземния гараж е само старият A 180. За девет години е изминал почти 400 000 километра – дали все още го бива? Вече съм свикнал с лошия обзор на автомобила, но се радвам, че твърдото в началото окачване вече е станало значително по-комфортно. Вероятно обаче и по-уязвимо заради възрастта – неотдавна се беше счупила пружина отзад. Големите спортни седалки все още са стегнати и прилично – липсва ми само опора за гръбначния стълб. Затова пък се успокоявам при погледа върху аналоговите уреди, а благодарение на въртящите се превключватели и бутони управлението на кокпита е интуитивно. Аудиосистемата със CD плейър все още блести с добър звук. 1.6-литровият мотор работи без да се натрапва и ускорява мощно дори и от диапазона на ниските обороти. Освен това е икономичен – по време на командировката ми харчеше средно 7 л/100 км. Върви – даже много добре.
+ интериорът все още изглежда съвсем прилично, достатъчно мощен двигател, голям резервоар.
– лоша видимост назад заради широката задна колона и малки задни прозорци, липсваща опора за гръбначния стълб.
MERCEDES A 180
СТАРТ 10-ти януари 2013 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 26 000 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 396847 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,5 л/100 км